جعبه‌ جدید ایرپاد با قابلیت شارژ بی سیم در ماه دسامبر عرضه می‌شود

عصر کالا- گزارشی غیر رسمی منتشر شده است که به شروع عرضه‌ی جعبه‌ی جدید ایرپاد با قابلیت شارژ بی‌سیم در ماه دسامبر و با قیمت ۶۹ دلار اشاره می‌کند.

جعبه‌ جدید ایرپاد با قابلیت شارژ بی سیم در ماه دسامبر عرضه می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از زومیت، اپل در جریان مراسم معرفی آیفون‌ها و ساعت هوشمند جدیدش که روز سه‌شنبه‌ی هفته‌ی گذشته برگزار شد، خبر از ارائه‌ی نوع جدیدی از جعبه‌ی ایرپاد داد که از قابلیت شارژ بی‌سیم برخوردار است. اما در هنگام برگزاری کنفرانس اپل، زمان عرضه‌ی این محصول اعلام نشد. اکنون سایت آلمانی‌زبان MacPrime به نقل از یکی از کارکنان شرکت اپل در سوئیس، اعلام کرده است که این جعبه‌ی جدید در ماه دسامبر سال جاری و با قیمت 69 دلار عرضه خواهد شد.

    از آنجا که قیمت جعبه‌های معمولی ایرپاد نیز 69 دلار است، در نظر گرفتن قیمت 69 دلاری برای این جعبه‌ی جدید منطقی به نظر می‌رسد. البته در جریان کنفرانس اپل، نمونه‌هایی از جعبه‌ی جدید به نمایش گذاشته شده بود که به‌وسیله‌ی پد شارژ بی‌سیم اپل موسوم به AirPower Mat شارژ می‌شدند و این پد شارژ نیز در سال 2018 عرضه خواهد شد. با توجه به همین مسئله، سؤالی که مطرح می‌شود این است که آیا جعبه‌ی جدید ایرپاد تنها با پد شارژ اختصاصی اپل سازگار است یا می‌توان آن‌ را با پدهای دیگری که از استاندارد Qi پشتیبانی می‌کنند نیز شارژ کرد؟

    بر اساس گمانه‌زنی‌های اغلب وب‌سایت‌های فناوری، با توجه به سازگاری آیفون‌های جدید اپل با استاندارد شارژ بی‌سیم Qi، جعبه‌ی جدید نیز احتمالا با این استاندارد سازگار خواهد بود. همچنین مشخص نیست که آیا در آینده ایرپادهای اپل با همان جعبه‌های قدیمی ارائه می‌شوند یا با جعبه‌های جدید که از ویژگی شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند. این احتمال وجود دارد که جعبه‌های جدید به‌عنوان یک گزینه‌ی اختیاری به خریداران آتی ایرپاد ارائه شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر