حباب قیمت می‌شکند

ورود اولین محموله آیفون به کشور

عصر کالا- رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های مخابراتی از ورود اولین محموله گوشی آیفون به کشور خبر داد و گفت: در روز جاری (یکشنبه) ۲محموله دیگر به کشور وارد می‌شود.

ورود اولین محموله آیفون به کشور
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از میزان، غلامحسین کریمی در ارتباط با واردات رسمی گوشی اپل از روز گذشته گفت: روز گذشته اولین محموله گوشی اپل7 ظرف 24ساعت با مشارکت، گمرک، سازمان صنعت،معدن و تجارت وسازمان تنظیم مقررات وارد کشور و روانه بازار شد.
    وی افزود: در روز جاری محموله 2 شرکت واردکننده دیگر که مجوزهای لازم را از نهادهای ذی ربط دریافت کرده‌اند وارد کشور خواهد شد.
    رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های مخابراتی با توجه به عرضه رسمی ایفون در کشور اظهار کرد: واردات آیفون 7 تا آخر هفته جاری تا حدود 5 پارت دیگر به کشور صورت خواهد گرفت و به بازار عرضه خواهد شد همچنین در این راستا اتحادیه اسامی شرکت‌های عرضه کننده را برای اطلاع عموم مردم به زودی منتشر خواهد کرد.
    وی ادامه داد: در حال حاضر واحدهای صنفی باید این محصول را با فاکتورهای رسمی و گارانتی به متقاضیان خود تحویل داده و مردم با خرید این کالا از مراکز رسمی  می‌توانند از قاچاق نبودن محصول خریداری شده خود اطمینان حاصل کنند.
    کریمی با اشاره به اجرای طرح ریجستری برای گوشی‌های قاچاق گفت: در حال حاضر محصولاتی مانند آیفون در بازار وجود دارد و مردم باید توجه داشته باشند که این کالاها را خریداری نکنند زیرا با اجرای طرح ریجستری تلفن‌های همراه قاچاق غیر فعال خواهند شد.
    رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های مخابراتی با اشاره به شکسته شدن قیمت تلفن‌های همراه آیفون در بازار ادامه داد: قیمت‌ کالاهای وارداتی بسیار مناسب خواهد بود به صورتی که امیدواریم در آینده‌ای نه چندان دور با قیمت‌های خارج از کشور رقابت کرده و حباب قیمت‌‌های شکسته شود.
    وی با بیان این که دیگر برندهای تلفن همراه در پی تلاش برای افزایش صادرات به ایران هستند، افزود: اکثر تلفن‌های موبایل با برندهای خارجی مانند هوآووی و سامسونگ و موتورولا با واردات رسمی به کشور در پی افزایش صادرات خود به ایران هستند.
    کریمی در پایان تصریح کرد: به علت واردات رسمی و جلوگیری از خرید قاچاق اتحادیه دیگر به شکایات گوشی‌های قاچاق رسیدگی نخواهد کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر