یک گوشی‌میان رده، پرفروش‌ترین موبایل در اروپا شد

خبری از پرچمدارها نیست!

عصر کالا- آمارها نشان می‌دهد که گوشی هوشمند گلکسی A۵۰ سامسونگ در صدر فهرست پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین مدل موبایل‌های فروخته شده در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۹ میلادی در اروپا قرار گرفته است.

خبری از پرچمدارها نیست!
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از ایسنا، بر اساس آمار و گزارش‌های منتشر شده از سوی موسسه تحقیقاتی کانالیز، به نظر می‌رسد که عنوان پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین گوشی هوشمند در کشورهای اروپایی این بار به جای یک گوشی پرچمدار به یک گوشی هوشمند میان‌رده ولی جدید و با قابلیت های منحصر بفرد و قیمت بسیار مقرون به صرفه تعلق گرفته است.

    در تازه‌ترین آمارهایی که در این گزارش آمده است، گوشی گلکسی A50 سامسونگ در دومین فصل از سال جاری میلادی توانسته است بالغ بر 3.2 میلیون دستگاه در کشورهای اروپایی به فروش برساند که همین امر آن را به صدر فهرست پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین گوشی‌ها در میان کاربران اروپایی برده و عنوان نخست جدول را به آن اختصاص داده است.

    بعد از آن گوشی گلکسی A40 سامسونگ با فروش وعرضه 2.2 میلیون دستگاه در بازار اروپا و در همین بازه زمانی سه ماهه، مقام دوم این جدول رده بندی را از آن خود کرده است.

    رتبه سوم نیز به گوشی ردمی نوت 7 شیائومی تعلق گرفته است که در دومین فصل 2019، توانسته است بالغ بر دو میلیون دستگاه در بازار این قاره سبز بفروشد.

    رتبه چهارم این جدول نیز به گلکسی A20e سامسونگ تعلق دارد که در همین بازه زمانی 1.9 میلیون دستگاه در اروپا فروخته و عرضه کرده است.

    و در آخر، گوشی‌های مقرون به صرفه توسعه داده شده توسط اپل یعنی آیفون ایکس‌آر در رتبه پنجم این فهرست قرار گرفته اند که با فاصله کمی نسبت به گوشی قبلی و فروش 1.8 میلیون دستگاه در بازار اروپا نتوانسته است به خوبی با سایر میان رده های مقرون به صرفه شرکت هایی نظیر ساموسنگ به رقابت بپردازد.

    به عقیده کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری، شرکت کره‌ای سامسونگ با معرفی و عرضه سری جدیدی از گوشی‌های هوشمند میان رده از خانواده گلکسی A به خوبی موفق شد گوی رقابت و سبقت را از سایر رقبای قدرتمند خود نظیر اپل و غول‌های تکنولوژی چینی برباید و نظر، توجه و رضایت خیل عظیمی از کاربران و علاقمندان به گوشی‌های هوشمند را به سمت و سوی خود جلب کند.

    گوشی‌های سری گلکسی A  توانسته‌اند فروش خود را در سه ماهه دوم سال 2019 میلادی به 18.3 میلیون دستگاه برسانند که این رقم 39 درصد از کل فروش سامسونگ را تشکیل می دهد و به عنوان یکی از بزرگترین موفقیت‌های این غول کره‌ای به شمار خواهد آمد.

    بسیاری از کارشناسان در نقد و بررسی‌های خود، گوشی گلکسی A50 را یک گوشی هوشمند مجهز به قابلیت‌های پیشرفته و حرفه‌ای که سخت افزار و نرم‌افزارهای قدرتمندی دارد و به خوبی می‌تواند توقعات کاربران از یک گوشی جدید و شبیه به پرچمداران سامسونگ را برآورده کند، معرفی کرده‌اند که از طرفی دیگر این گوشی با قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌تری که دارد، از لحاظ مالی نیز رضایت کاربران را نیز جلب خواهد کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر