۵ اقدامی که بعد از خرید یک آیفون جدید باید انجام دهید

عصر کالا- آیفون یکی از گوشی‌هایی است که کاربران و البته علاقه مندان بسیاری دارد و اگر یک آیفون جدید خریداری کردید، باید چند قدم کوتاه ولی ضروری را برای داشتن بهترین تجربه طی کنید.

۵ اقدامی که بعد از خرید یک آیفون جدید باید انجام دهید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به  نقل از شهر خبر ؛ آیفون یکی از گوشی‌هایی است که کاربران و البته علاقه مندان بسیاری دارد و شاید بتوان گفت که همه دوست دارند یکی از آنها را در اختیار داشته باشند. اما به دلیل قیمت بالا، تقریبا چنین چیزی ناممکن است. البته در کشورهای دیگر، گاهی تخفیف‌های خوبی برای آیفون در نظر گرفته می‌شود که ارزش خرید آن را بالا می‌برد.

    به علاوه وقتی که مالک یک آیفون جدید می‌شوید باید برای استفاده بهتر از آن، مسائل گوناگونی را بیاموزید اما به هر حال، طی کردن چند قدم بسیار مهم می‌تواند کمک زیادی به شما کند. در این مقاله قصد داریم 5 اقدام مهمی که باید پس از خرید یک آیفون جدید انجام دهید را شرح دهیم.

    حساب کاربری اپل (Apple ID) ایجاد کنید

    پس از آنکه آیفون خود را در دست گرفتید، قطعا نیاز به استفاده از اپلیکیشن‌هایی چون iTunes و App store و هزاران اپلیکیشن دیگر را حس خواهید کرد. ساخت Apple ID هزینه‌ای ندارد اما با ساخت آن، به موسیقی، فیلم و موارد دیگری دسترسی خواهید داشت. iTunes, iMessage و iCloud هم از دیگر اپلیکیشن‌های مهم اپل هستند. برای ساخت حساب اپل می‌توانید از App Store استفاده کنید.

    مرحله فعال سازی

    واضح است که نخستین قدم، فعال سازی گوشی است. پس از فعال کردن می‌توانید از آیفون خود استفاده کنید. طی کردن مرحله مقدماتی به شما اجازه می‌دهد از اپلیکیشن‌هایی چون Face Time، Find my iPhone و iMessage استفاده کنید.

    پیکربندی iCloud را به پایان برسانید

    هنگامی که از iCloud بهره بگیرید، استفاده از آیفون به مراتب راحت‌تر خواهد شد. iCloud ویژگی‌های فراوانی را در اختیار شما می‌گذارد از جمله بک آپ گرفتن از اطلاعات. حتی اگر چیزی را از قبل خریداری کرده‌اید و از حافظه گوشی‌تان پاک شده، از طریق iCloud بدون پرداخت هزینه مجدد می‌توانید آن را دانلود کنید.

    تنظیم کردن Find my iPhone را فراموش نکنید

    این یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های iCloud این است که با استفاده از GPS داخلی آیفون، به شما اجازه می‌دهد تا هر نقطه‌ای را در مپ، مشخص کنید. این کار وقتی که گوشی خود را گم کرده‌اید و یا از شما دزیده شده کارایی خود را نشان می‌دهد. می‌توانید حرکت گوشی خود را هر زمان و مکانی مشاهده کنید.

    تاچ آیدی و اسکنر اثرانگشت آیفون

    تاچ آیدی در کلید هوم آیفون قرار دارد، یکی دیگر از ابزاری است که از طریق آن می‌توانید امنیت گوشی خود را تضمین کنید. در گذشته از این تاچ آیدی تنها برای باز کردن قفل صفحه و خرید از اپ استور استفاده می‌شد اما اکنون تاچ آیدی می‌تواند در هر اپلیکیشنی مورد استفاده قرار گیرد. بنابراین هر اپلیکیشنی که می‌تواند قفل گذاری شده و اطلاعات در خود ذخیره کند، قابلیت استفاده از تاچ آیدی را دارد.

    به هر حال اگر یک آیفون جدید خریداری کردید، بهتر است اقدامات اولیه را انجام دهید و از ویژگی‌های جذاب آیفون لذت ببرید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر