شماتیک دیگری از آیفون ادیشن منتشر شد

عصر کالا- افشاگر معتبر اخبار مربوط به آیفون، «سانی دیکسون» اخیراً تصویری شماتیک از طراحی آیفون بعدی، ملقب به آیفون ادیشن را منتشر کرده که قرارگیری سنسور اثرانگشت Touch ID روی پنل پشتی دستگاه را نمایان می سازد. تا به این لحظه شایعات از عرضه سه دستگاه آیفون طی ماه سپتامبر حکایت داشته اند؛ نسخه های ارتقایافته آیفون ۷ و ۷ پلاس و نسل بعدی موبایل های آیفون با تغییرات فراوان.

شماتیک دیگری از آیفون ادیشن منتشر شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر ؛ تصویر شماتیک پایین، یک بار دیگر بر چیدمان عمودی دوربین دوگانه صحه می گذارد و با شایعات و تصاویر قبلی همخوانی دارد. از یک سو، به نظر می رسد که اپل با استفاده از زوایا و خمیدگی های تند، به طراحی صنعتی روی آورده و از سوی دیگر، احتمال دارد بدنه دستگاه به صورت یکپارچه از آلومینیوم ساخته شود؛ درست مانند آیفون SE.

    گفتنی است که خطوط آنتن در این شماتیک به خوبی دیده نمی شوند و به نظر می رسد که اپل برخلاف آیفون SE، دیگر به استفاده از پنل های شیشه روی نخواهد آورد. در بخش پایینی دستگاه هم پورت لایتنینگ و عدم تعبیه جک 3.5 میلی متری هدفون به چشم می خورد.

    احتمال دارد بدنه دستگاه به صورت یکپارچه از آلومینیوم ساخته شود؛ درست مانند آیفون SE
    اطلاعات مربوط به ابعاد دستگاه نشان می دهد که آیفون ادیشن در قیاس با آیفون 7، نیم سانتی متر عریض تر و یک سانتی متر بلندتر است. به جز بخش بالایی که میزبان دوربین سلفی و دیواره مشبک اسپیکرها خواهد بود، اپل می خواهد تمام پنل جلویی را با نمایشگری بزرگ بپوشاند. این نمایشگر اگرچه بلندتر از نمایشگر آیفون 7 است اما از لحاظ عرض تفاوتی با مدل پیشین اسمارت فون های اپل ندارد.

    در واقع به همین دلیل است که سنسور Touch ID به پنل پشتی منتقل شده. کمپانی اپل کماکان در تلاش است که این سنسور را درون نمایشگر تعبیه کند، اما احتمال داده می شود چالش های فنی، آماده سازی این تکنولوژی را به تعویق بیندازد. بنابراین درست مثل بسیاری از همتایان اندرویدی، سنسور اثر انگشت آیفون ممکن است به بخش پشتی آن انتقال یابد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر