شباهت بسیار آیفون ۷ پلاس تقلبی با نسخه اصلی

عصر کالا- مدتی است که چین به خاطر کپی برداری هایش معروف شده است. معمولا این دستگاه های کپی از لحاظ ظاهری بسیار به نسخه های اصلی شباهت دارند اگرچه از لحاظ کیفیت اصلا به نسخه های اصلی نزدیک هم نیستند. اما حالا همه چیز تغییر کرده است. سازندگان دستگاه های کپی باهوش تر و با مهارت تر شده اند.

شباهت بسیار آیفون ۷ پلاس تقلبی با نسخه اصلی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲:۰۰

    آیفون محبوب ترین برند برای کپی کنندگان است. آیفون های 7 و 7 پلاس که به تازگی معرفی شده اند، قبلا توسط پینی ها تولید شده بودند. نکته تعجب آور این است که این گوشی ها بسیار به نسخه های اصلی نزدیک هستند.

    طراحی گوشی های کپی جدید شباهت زیادی به آیفون 7 پلاس دارد. از جمله شباهت ها، وجود خطوط آنتن و دو دوربین در پشت گوشی است. فقط این نیست بلکه از لحاظ جنس بدنه نیز به مدل اصلی آیفون شباهت بسیاری دارد.

    حتی از لحاظ رابطه کاربری نرم افزار بسیار شبیه آی او اس 10 ساخته شده است. این فرصت خوبی است که شما را برای چند ثانیه گیج کند. تاچ آی موجود در این گوشی ها فقط شکل ظاهری دارند و عمل نمی کنند. تفاوت اصلی این دستگاه های کپی با آیفون های اصلی در عملکرد دوربین آنها است به طوری که دوربین های گوشی های چینی به اصلا به کیفیت اصلی گوشی آیفون حتی نزدیک هم نیست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر