تغییر نام آیفون ۸ به iPhone Edition

آیفون لوکس اپل با ویژگی‌های خاص

عصر کالا- احتمال می‌رود پسوند Edition در محصولات اپل که تاکنون فقط برای اپل واچ بکار می‌رفت، در آیفون جدید این شرکت نیز استفاده شود. یک رسانه ژاپنی محتمل‌ترین ویژگی‌های آیفون ۸ را نام برده و گزارش داده که احتمالا این گوشی آیفون ادیشن نام می‌گیرد.

آیفون لوکس اپل با ویژگی‌های خاص
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری « عصر کالا» به نقل از جی‌اس‌ام، هرچه به جلو می‌رویم اخبار و شایعات در مورد پرچمدار 2017 اپل بیشتر می‌شود. در تازه‌ترین خبر یک وب‌سایت ژاپنی به نام Mac Otakara گزارش داده که احتمال دارد آیفون 8 یا همان آیفونی که در کنار آیفون‌های 7 اس و 7 اس پلاس عرضه می‌شود، iPhone Edition نام گیرد. این نامگذاری می‌تواند به تبعیت از نامگذاری اپل واچ باشد که نسخه گران‌قیمت و لوکس آن اپل واچ ادیشن نام دارد. قیمت این آیفون با توجه به ویژگی‌ها و مشخصات آن می‌تواند از 1000 دلار نیز فراتر رود.

    در حال حاضر نمونه‌های اولیه یا پروتوتایپ‌های مختلفی از آیفون 8 در حال تست هستند. شایعاتی از قبیل بدنه شیشه‌ای، حذف دکمه هوم و صفحه نمایش با پنل OLED در مورد آن به‌گوش می‌رسد. اما Mac Okatara اعتقاد دارد احتمال وجود سه ویژگی در آیفون 8 بیش از بقیه قوت دارد که عبارتنداز شارژ بی‌سیم، صفحه نمایش 5 اینچی و دوربین دوگانه.

    البته منظور از صفحه نمایش 5 اینچی ظهور یک آیفون با ابعاد جدید نیست. اپل درواقع قصد دارد در همان ابعادی که امروز آیفون 4.7 اینچی را تشکیل داده‌اند، فضای کار با گوشی را افزایش داده و یک صفحه نمایش 5 اینچی را روی آن قرار دهد. بدین ترتیب طبیعتا آیفون 5 اینچی باید از حاشیه‌های ناچیزی در اطراف نمایشگر برخوردار باشد.

    در کنار آیفون 8 همچنان همان آیفون 7 و 7 پلاس فعلی با ارتقا مشخصات، آیفون 7 اس و 7 اس پلاس نام می‌گیرند و روانه بازار می‌شوند. تا به امروز این‌ها قوی‌ترین شایعاتی هستند که در مورد پرچمداران 2017 اپل منتشر شده‌اند. اما مسلما با گذشت زمان بازهم اطلاعات جدیدتری و موثق‌تری در مورد آنها منتشر خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر