آیفون شبیه گلکسی می‌شود؟

عصر کالا-به نظر می‌رسد که اپل دیگر قصد ندارد پنل نمایشگرهای اختصاصی برای گوشی‌های آیفون بسازد و از همان نمایشگرهای مورد استفاده در گوشی‌های گلکسی سامسونگ بهره خواهد برد.

آیفون شبیه گلکسی می‌شود؟
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از ایسنا، تاکنون اپل برای تولید گوشی‌های هوشمند آیفون، به شرکت‌های تولیدکننده پنل‌های صفحه نمایش در آسیا همچون سامسونگ و ال‌جی که از بزرگترین سازندگان نمایشگرهای اولد در جهان به شمار می روند، سفارش می‌داد اما حالا اخبار و شایعات منتشر شده در زنجیره تامین اپل نشان می‌دهد که این غول تکنولوژی آمریکایی دیگر قصد ندارد سفارش ساخت پنل‌های اولد اختصاصی مخصوص گوشی‌های آیفون را بدهد بلکه می‌خواهد از همان مواد مورد استفاده از پنل‌های گوشی‌های گلکسی سامسونگ استفاده کند.

    بنابراین بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری برآورد و اعلام کرده‌اند که گوشی‌های آیفون 2019 احتمالا شباهت بسیار زیادی به گوشی‌های پرچمدار و جدید سامسونگ همچون گلکسی اس 10 و نوت 10 پیدا خواهند کرد.

    آنها همچنین برآورد و اعلام کرده‌اند که احتمالا اپل این تصمیم را به منظور کاهش هزینه‌های عملیاتی خود و افزایش سودآوری در فصول مختلف مالی اتخاذ کرده است. 

    طبق گزارش وب سایت 9to5mac، انتظار می‌رود آیفون‌های جدید اپل طبق روال سال‌های پیش در جریان برگزاری رویدادی در اوایل سپتامبر سال جاری میلادی معرفی و رونمایی شوند و مانند سال گذشته، دو گوشی مجهز به نمایشگر اولد و یک دستگاه نیز با نمایشگر ال‌سی‌دی معرفی خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر