انتشار ویژگی های باورنکردنی آیفون ۸

عصر کالا- این روز ها که اخبار راجع به مشخصات و تصاویر آیفون ۸ در بازار حسابی داغ شده است، ویژگی های دیگر از این گوشی هوشمند نیز منتشرشده که جنجال زیادی در اینترنت به راه انداخته است. بدین ترتیب مطالعه آن ها خالی از لطف نیست.

انتشار ویژگی های باورنکردنی آیفون ۸
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از خبرگزاری آریا، شاید کاربران و علاقه مندان به اپل و گوشی هوشمند آیفون از سال 2007 تا این لحظه انتظار چنین گوشی هوشمندی را کشیده باشند؛ آن هم به دلایل مختلف. گفته می شود که اپل در آیفون 8 تغییرات چشم گیر و قابل توجهی را به وجود آورده است و هر روز در گوشه و کنار وب اخبار و شایعاتی در این زمینه منتشر می شود که به جنجالی تر شدن این موضوع دامن می زند.

    البته باید در این جا از سه کارمند Foxconn تشکر ویژه ای را به عمل آورد که سرنخ های بسیار ارزشمندی را راجع به آیفون جدید اپل و محصولات آن در اختیار ما گذاشتند. این در حالی است که هویت منتشرکنندگان این مشخصات با سند و مدرک تایید شده است تا در این زمینه مشکلی پیش نیاید.

    در زیر نگاهی می اندازیم به مشخصات تازه انتشار یافته از آیفون 8:

    آیفون جدید با نام iPhone X شناخته خواهد شد. البته هنوز مشخص نیست که این یک اسم کد است یا چیز دیگربه احتمال قریب به یقین آیفون جدید شبیه به مدل وسطی در تصویر بالا خواهد بوددر پشت آیفون جدید، دو دوربین اصلی با چیدمان عمودی قرار خواهند گرفتقاب جلو بسیار نازک تر خواهد بودتست ها خبر از وجود سنسور تشخیص اثر انگشت زیر شیشه می دهندهیچ گونه اسکنر اثرانگشت در پشت گوشی تعبیه نشده استماژول  اثرانگشت لمسی خازنی AuthenTech در آیفون جدید جایگزین شده استدر آیفون جدید شاهد قابلیت شناسایی چهره و اسکنر رتینا خواهیم بودماژول های دوربین در جلوی گوشی نیز ما را شگفت زده خواهند کردهیچ گونه تغییری در میزان رم گوشی نسبت به آیفون 7 پلاس مشاهده نخواهیم کرد.

    همان 3 گیگابایت!بدنه آلومینیومی با شیشه کامپوزیت جایگزین شده استامکان شارژ وایرلس در پشت آیفون دوست داشتنی جدید تعبیه شده است.نگران خیس شدن آن نباشید! اپل باز هم قابلیت ضد آب را در آیفون 8 قرار داده است.پورت USB-C به دست فراموشی سپرده شده و اپل از پورت لایتنینگ در آیفون جدید استفاده کرده استتولید و عرضه آیفون کمی به تاخیر افتاده است؛ متاسفانه!در میان تمامی شایعات و اخباری که از گوشه و کنار اینترنت به گوشمان رسیده است، هیچ گونه خبر و یا حتی شایعه ای راجع به تغییر صفحه نمایش مشاهده نشده است.

    انتظار داشتیم که صفحه نمایش آیفون جدید درازتر و باریک تر باشد تا باز هم از زیبایی آن به وجد آییم، اما می توان امیدوار بود که در آینده ای بسیار نزدیک خبرهایی راجع به این تغییر را نیز در لیست مشصخات آیفون 8 بگنجانیم تا همه از خواندن آن لذت ببرند.

    البته عوامل داخلی فاکس کان آب سرد را نیز بر روی دست کاربران ریختند! طبق خبر آن ها، دو مدل دیگر آیفون یعنی آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس که همزمان با آیفون 8 یا آیفون ایکس منتشر می شوند، از همان بدنه آلومینومی بهره خواهند برد که این به معنای عدم بهره مندی از شارژ وایرلس است!  بنابراین شاید تنها دلخوشی و نقطه عطف علاقه مندان به اپل، انتشار آیفون 8 یا آیفون ایکس باشد تا بتواند انتظارات آن ها را براورده کند.

    شایان توجه است که انتشار این اخبار با کنفرانس WWDC 2017 اپل مصادف شده است که قرار است در این کنفرانس مک بوک ها و آی پد های جدید اپل، همان طور که قول داده شده بود، معرفی شوند. البته کاربران باید منتظر معرفی نسخه جدید سیستم عامل یعنی آی او اس 11 نیز باشند! بنابراین، نباید منتظر شنیدن اخبار و صحبت هایی راجع به آیفون های جدید در این کنفرانس باشیم. هرچند خود این موضوع می تواند بازار گمانه زنی ها و شایعات مربوطه را بیش از پیش داغ و جنجالی سازد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر