شایعات تازه اپل برای آیفون‌های ۲۰۲۰ ؛ صفحه نمایش شفاف‌تر

عصر کالا-Refresh Rate در صفحه نمایش گوشی هوشمند، نشان می‌دهد که صفحه نمایش در هر ثانیه چند باز بروزرسانی می‌شود. برای نمونه، بیشتر گوشی‌های هوشمند فعلی (غیر از گوشی‌های گیمینگ) دارای نرخ ۶۰Hz هستند که به این معنی است که صفحه نمایش ۶۰ بار در هر ثانیه به روز رسانی می‌شود. اخیرا گزارش شده است که اپل به رفرش رِیت ۱۲۰Hz در آیفون‌های ۲۰۲۰ فکر می‌کند.

شایعات تازه اپل برای آیفون‌های ۲۰۲۰ ؛ صفحه نمایش شفاف‌تر
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از خبرآنلاین، پیش از این هم نرخ 120Hz را در محصولات اپل دیده بودیم هر دو نسخه 12.9 اینچی و 10.5 اینچی iPad Pro که در سال 2017 منتشر شده اند، دارای صفحه نمایشی بودند که اپل آنها  ProMotion نامیده بود که فقط اصطلاح کوپرتینویی ها برای یک نمایشگر با نرخ به روز رسانی 120Hz بود.

    این تکنولوژی در آیپد پرو های سال گذشته هم مشاهده شد. با توجه به اینکه اپل در حال حاضر از یک نام تجاری خاصی برای این ویژگی استفاده میکند، می توانید انتظار داشته باشید که این شرکت از این نام برای آیفون هم استفاده کند. نمایشگر ProMotion برای صرفه جویی در مصرف باتری تصاویر ثابت را با نرخ به روز رسانی 24Hz ، و ویدئو را با نرخ 48Hz نشان میدهد.  از حالا تا آیفون های 2020 ، چیزی حدود 14 ماه فاصله داریم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر