آیفون ۱۲ متفاوت تر از قبل!

عصر کالا- بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری برآورد و اعلام کرده‌اند که اپل احتمالاً تغییرات قابل توجهی را در طراحی ظاهری آیفون ۱۲ در سال آینده ایجاد خواهد کرد.

آیفون ۱۲ متفاوت تر از قبل!
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، از آنجایی که بسیاری از کارشناسان و منتقدان فعال در حوزه فناوری از طراحی ظاهری آیفون 11 که در سپتامبر سال جاری میلادی رونمایی و بعد از آن عرضه شد، انتقادات زیادی کردند، به نظر می رسد که مهندسان و طراحان اپل تصمیم گرفتند به منظور جلب توجه و رضایت بیشتر مشتریان و کاربران در بازارهای جهانی تغییر و تحولات چشمگیری را در شکل ظاهری نسل بعدی گوشی‌های آیفون یعنی آیفون 12 که قرار است در سال 2020 میلادی رونمایی و عرضه شود، ایجاد کنند.

    یکی از بزرگترین انتقادات کاربران و کارشناسان از آیفون 11 بدون شک به طراحی مربعی‌شکل لنزهای دوربین در قاب پشتی گوشی است که به نظر بسیاری از آنها شکل زیبا و جذابی نداشته و برعکس برای بسیاری از افراد زشت و رقت انگیز به نظر می رسد.

    برخی از این تحلیلگران پیش بینی کردند که اپل احتمالا در طراحی آیفون 2020 از گوشی های محبوب در سال‌های گذشته همچون آیفون 4 الهام خواهد گرفت.

    همچنین گفته می‌شود اپل می‌خواهد در آیفون 12 با لبه‌های خمیده خداحافظی کند و حس جدیدی را با ظاهری مینیمال و تراشیده به کاربران منتقل کند.

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر