رکورد شکنی کاربران آیفون در بروزرسانی‌سیستم عامل

عصر کالا- تنها ۴.۹ درصد از کل کاربران اندروید از نسخه Nougat این سیستم‌عامل استفاده می‌کردند، اما نسخه قدیمی‌تر اندروید یعنی Marshmallow حدود ۳۱.۲ درصد کاربر داشته است.

رکورد شکنی کاربران آیفون در بروزرسانی‌سیستم عامل
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از شهرخبر؛ در حالی که 79 درصد از کاربران آیفون از تازه‌ترین نسخه از سیستم‌عامل iOS استفاده می‌کنند این رقم در مورد کاربران اندروید به تنها 4.9 درصد می‌رسد.


    به گزارش ایتنا از فارس، بر اساس آماری که توسط خود گوگل منتشر شده در ماه آوریل تنها 4.9 درصد از کل کاربران اندروید از نسخه Nougat این سیستم‌عامل استفاده می‌کردند، اما نسخه قدیمی‌تر اندروید یعنی Marshmallow حدود 31.2 درصد کاربر داشته است.

    اما مسائل در مورد سیستم عامل آی.او.اس اپل متفاوت است. تازه‌ترین نسخه از این سیستم‌عامل موسوم به iOS 10 حدود 79 درصد از کل کاربران سیستم‌عامل یاد شده را به خود اختصاص داده است. نسخه‌قدیمی‌تر این سیستم‌عامل موسوم به iOS 9 هم 16 درصد کل کاربران آی.او.اس را جلب خود کرده است.

    نکته جالب این است که گوگل Nougat را در اواسط ماه آگوست سال قبل و اپل iOS 1 را یک ماه بعد یعنی در سپتامبر عرضه کرد. اما اپل در زمینه اقناع کاربران به مهاجرت به آخرین نسخه از آی.او.اس بسیار موفق تر بوده است.

    به نظر می‌رسد سیاست‌های سخت‌گیرانه گوگل در زمینه دسترسی به نسخه‌های جدیدتر اندروید و طیف متنوع شرکت های عرضه کننده گوشی های اندرویدی عامل اصلی مهاجرت کند به Nougat‌باشد. البته به نظر می رسد با عرضه گوشی های اندرویدی تازه ال جی و سامسونگ روند فعلی تغییر کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر