iOS ۱۱ ویژگی Drag and Drop را به آیفون اضافه خواهد کرد

عصر کالا- iOS ۱۱ قابلیت‌ها و توانایی‌های فراوانی دارد که یکی از بهترین‌های آن ویژگی درگ اند دراپ است. البته این قابلیت ظاهرا فقط برای آی‌پد فعال است، ولی گفته می‌شود که اپل می‌تواند خیلی راحت آن را برای آی‌فون نیز فعال کند.

iOS ۱۱ ویژگی Drag and Drop را به آیفون اضافه خواهد کرد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از شهرخبر ؛ استیون تروتان اسمیت در یک دمو نشان داده است که چطور می‌توان این ویژگی را در آی‌فون نیز داشت.

    درگ اند دراپ در این نسخه از iOS به این شکل کار می‌کند که می‌توانید یک تصویر، متن یا هایپرلینک را با کشیدن از یک برنامه به برنامه دیگر انتقال دهید. در واقع با وجود چنین قابلیتی آی‌پد پرو می‌تواند خیلی تواناتر از حال حاضرش عمل کند. در آیفون اما فقط در یک برنامه می‌شود این کار را انجام داد.

    طبق گفته خود کمپانی به دلیل کوچک بودن صفحه نمایش آی‌فون‌ها وجود چنین قابلیتی عملا بی‌فایده خواهد بود.

    با اینکه این دمو قصد دارد اپل را متقاعد کند که می‌تواند این ویژگی را در آیفون‌ها نیز بکار ببرد. هر چند نمی‌توان چندان هم خوشبین بود، چون اگر قرار بود این ویژگی در آیفون‌ها باشد تا بحال می‌بایست این اتفاق می‌افتاد.

    تنها چیزی که می‌توان به آن امید داشت این است که وقتی یک توسعه‌دهنده توانسته این ویژگی را در آی‌فون بکار گیرد، قطعا راهی برای فعال کردن آن بر روی این هندست نیز وجود خواهد داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر