امکان انتقال سنسور اثر انگشت آی‌فون ۸ به پنل پشتی وجود دارد

عصر کالا- در زمان معرفی سامسونگ گلکسی S۸ و گلکسی S۸ پلاس برخی از کاربران با مشاهده سنسور اثر انگشت در پشت این دو دستگاه و کنار دوربین اصلی از آن‌ها ناامید شدند. یکی از دلایل این ناامیدی را می‌توان مربوط به شایعات ادغام سنسور اثر انگشت در نمایشگر اصلی دانست. متاسفانه این فناوری نتوانست به این دو محصول برسد و ظاهرا اپل نیز نتواند تکنولوژی موردنظر را در آی‌فون ۸ مورد استفاده قرار دهد.

امکان انتقال سنسور اثر انگشت آی‌فون ۸ به پنل پشتی وجود دارد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از شهر خبر ؛ در اصل به‌نظر می‌رسید که سنسور اثر انگشت در آی‌فون 8 در یک منطقه کوچک در زیر نمایشگر قرار بگیرد که البته مشکلات مربوط به این فناوری امکان استفاده از آن را به تاخیر انداخته است. تا امروز طرح‌های زیادی از آی‌فون 8 با سنسور اثر انگشت در پشت آن منتشر شده است. متاسفانه در آخرین پرچمداران سامسونگ به‌علت نزدیکی این سنسور به دوربین اصلی، امکان لمس اشتباهی آن و کثیف شدن لنز دوربین وجود دارد. رندرهای جدید منتشر شده برای آی‌فون 8 خبر از قرارگیری سنسور اثر انگشت در پشت دستگاه و زیر لنز دوربین می‌دهند که این نوع طراحی از کثیف شدن لنز دوربین جلوگیری می‌کند.

    برخی از شایعات اخیر به امکان معرفی آی‌فون 8 در کنفرانس WWDC در ماه آینده اشاره می‌کنند. در حال‌حاضر بسیاری از تحلیلگران معتقدند که آی‌فون 8 در ماه سپتامبر همراه با آی‌فون 7S و آی‌فون 7S پلاس معرفی خواهد شد. امکان عرضه آی‌فون 8 به بازار در ماه نوامبر وجود دارد.

    تحلیلگران شرکت CLSA براساس اطلاعات و شایعات موجود، تصویری از طرح خود مربوط به آی‌فون 8 را منتشر کرده‌اند. در این تصویر شاهد دوربین دوگانه عمودی هستیم که سنسور دوم براساس شایعات مربوط به تشخیص بعد سوم بوده که قادر به تشخیص چهره است. در زیر این دوربین دوگانه، سنسور اثر انگشت خودنمایی می‌کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر