اپل، آیفون ۸ را به باتری دوبل مجهز می کند!

عصر کالا- طبق اخبار مرتبط، ظاهراً اپل نسخه ویژه آیفون های امسال خود را به باتری دوبل مجهز می کند. یعنی به جای یک باتری از دو باتری استفاده می کند. اما در عین حال ظرافت بدنه نیز حفظ می شود.

اپل، آیفون ۸ را به باتری دوبل مجهز می کند!
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲:۰۰

     به گزارش پایگاه خبریل عصرکالا» به نقل از فیسیت ؛ طبق اخبار مرتبط، ظاهراً اپل نسخه ویژه آیفون های امسال خود را به باتری دوبل مجهز می کند. یعنی به جای یک باتری از دو باتری استفاده می کند. اما در عین حال ظرافت بدنه نیز حفظ می شود.

    با تمام جمع بندی شایعات و خبرهای منتشرشده راجع به آیفون های اپل در سال 2017 می توان نتیجه گرفت که اپل امسال از سه آیفون رونمایی می کند. که در این میان احتمالاً آیفون سوم اپل، یک آیفون ویژه با طراحی منحصر به فردی خواهد بود.

    برخی منابع ادعا دارند که این آیفون با نام آیفون 6 اسپیشال ادیشن (iPhone 8 Special Edition) معرفی می شود و برخی دیگر از منابع خبری گفته اند که این آیفون، آیفون 8 یا آیفون ایکس نام دارد.

    به تازگی آقای تیموتی اکیوری (Timothy Arcuri) از تحلیلگران ارشد فعالیت‌های اپل اشاره داشته که سه آیفون اپل به ترتیب با صفحه نمایش‌های 4.7 اینچی برای نسخه معمولی، 5.5 اینچی برای نسخه پلاس و 5.8 اینچی برای نسخه اسپیشال ادیشن عرضه می‌شوند. وی اشاره داشته که دو آیفون 7 اس و 7 اس پلاس به رم 3 گیگابایتی مجهز خواهند شد و از نظر حافظه داخلی شامل نسخه‌های 23، 128 و 256 گیگابایتی می‌شوند. اما در سمت مقابل آیفون 8، آیفون اشپینال ادیشن یا آیفون ایکس اپل از نظر حافظه داخلی شامل دو نسخه 64 و 256 گیگابایتی می‌شود!

    آقای تیموتی اکیوری عقیده دارد که نوآوری جالبی در طراحی آیفون 8 است که مربوط به دوبل بودن باتری و توان شارژدهی بیشتر آن است.

    مطمئنا بسیار عجیب خواهد بود که اگر اپل بتواند در بدنه ظریف آیفون 8 خود از باتری دوبل استفاده کند. اپل همواره نشان داده در زمینه نوآوری یک برند برتر است. شاید امسال هم بتواند این مسئله را به اثبات برساند! نظر شما در رابطه با نظر آقای تیموتی اکیوری و تجهیز احتمالی نسخه ویژه آیفون‌های 2017 اپل به دو باتری چگونه است؟

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر