حل موقت از کار افتادگی دکمه هوم آیفون ۷

عصر کالا- با توجه به اصرار اپل برای حذف دکمه مکانیکی هوم در آیفون ۷، این شرکت راهکاری موقت را برای زمان از کار افتادن این دکمه که حالا کاملا لمسی شده، در نظر گرفته است.

حل موقت از کار افتادگی دکمه هوم آیفون ۷
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از ایسنا، اگرچه استفاده از دکمه هوم ثابت آیفون 7 که حساس به لمس و فشار شده، در ابتدا کمی عجیب به نظر می‌رسید، اما این دکمه ویژگی‌هایی دارد، به خصوص اگر از کار متوقف شود.

    در این فناوری، اگر آیفون تصور کند که دکمه هوم دچار مشکل شده است، این موضوع را به شما با یک هشدار «دکمه هوم شما به تعمیرات نیاز دارد» اطلاع می‌دهد و به صورت موقت راهی را با استفاده از ایجاد یک دکمه هوم بر روی صفحه نمایش پیشنهاد می‌کند.

    اگرچه نیاز به تعمیر گوشی شما حتی با این جایگزینی هم تسلی‌بخش نیست، اما بدین معناست که شما می‌توانید از دستگاه خود در یک روش نسبتا عادی و در حالی که منتظر تعمیر آن هستید استفاده کنید.

    این فناوری ممکن است به دلیل گزارش‌های اپل مبنی بر خراب شدن دکمه فیزیکی باشد. هرچند فهمیدن اصرار اپل برای جایگزینی دکمه ثابت دشوار نیست. زیرا نه تنها این فناوری جدید، پشتیبانی لمسی قابل تنظیم دارد، بلکه از لحاظ تئوری در طراحی جدید احتمال شکسته شدن کمتر است، زیرا فشاری برای کلیک کردن به آن وارد نمی‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر