آیفون‌های جدید در رنگهای جدید می‌آیند!

عصر کالا- آیفونهای مدل ۲۰۱۸ احتمالا در رنگهای طلایی، خاکستری، سفید، آبی، قرمز و نارنجی عرضه خواهند شد.

آیفون‌های جدید در رنگهای جدید می‌آیند!
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از ایسنا ، طبق اخبار قبلی می‌دانیم که در نیمه دوم سال جاری 2018 میلادی باید منتظر معرفی و رونمایی اپل از سه گوشی جدید باشیم که قرار است بعنوان جایگزین‌های آیفون 10 کنونی وارد بازار شوند.

    اپل آیفون‌های 2018 را در دو نسخه 5.8 و 6.5 اینچی با صفحه نمایش اولد و یک نسخه ارزان‌ قیمت‌تر 6.1 اینچی با نمایشگر ال سی دی معرفی و روانه بازار خواهد کرد.

     مینگ چی کو – تحلیلگر ارشد موسسه KGI securities – که همواره در حوزه تکنولوژی فعالیت کرده و درباره محصولات آتی و احتمالی اپل پیش بینی می کند، حالا به تازگی عنوان کرده است که آیفون های جدید مدل 2018 که قرار است در رویدادی در ماه سپتامبر سال جاری 2018 میلادی توسط اپل رونمایی شوند، در رنگ های متنوعی همچون طلایی، خاکستری، سفید، آبی، قرمز و نارنجی عرضه خواهند شد.

    گزارش جدیدی که به تازگی از سوی مینگ‌چی کو منتشر شده است نشان دهنده تغییر سیاست و استراتژی های قیمت گذاری و برآورد میزان فروش آیفون های مدل 2018 است.

    وی در این گزارش مدعی شده است که آیفون با نمایشگر اولد (OLED) 6.5 اینچی احتمالا با برچسب قیمت 1000 دلار عرضه می شود که هم قیمت با آیفون 10 (ایکس) کنونی است و احتمالا دو سیم کارته نیز خواهد بود.

    از طرفی دیگر ، آیفون ارزان قیمت با نمایشگر ال سی دی (LCD) 6.1 اینچی نیز حدودا با برچسب قیمت 700 دلار به فروش می رسد که قابلیت های مشابهی به آیفون 10 دارد.

    البته هیجان انگیزترین بخش گزارش وی به همان رنگ بندی های متنوع این محصولات جدید مربوط می شود و به نظر می رسد که اپل بالاخره می خواهد از لاک خود برای تولید آیفون تنها در چند رنگ محدود بیرون بیاید و نظر خیل عظیمی از کاربرانی را که طرفدار رنگ های زیبا و جدیدتری هستند نیز جلب کند.

    طبق اطلاعات منتشر شده در این گزارش، آیفون 6.5 اینچی اپل در سه رنگ مشکی، سفید و طلایی عرضه می شود اما نسخه ارزان قیمت و مقرون بصرفه آیفون با نمایشگر ال سی دی 6.1 اینچی ، در رنگ های خاکستری، سفید، آبی، قرمز و نارنجی قابل سفارش و خریداری از سوی مشتریان است.

    بنابراین باید منتظر مشاهده حداقل چهار رنگ جدید در رنگ بندیهای آیفون های 2018 باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر