نحوه آماده سازی آیفون و آی‌پد برای آپگرید به iOS ۱۱ بتا

عصر کالا- پس از معرفی رسمی ios ۱۱ بسیاری از کاربران برای استفاده از ویژگی های آن علاقه به آپگرید کردن ورژن سیستم عامل آیفون خود دارند؛ در این مطلب ما شما را از چگونگی آماده سازی آیفون و آی پد برای استفاده از ios ۱۱ beta ، مطلع می کنیم.

نحوه آماده سازی آیفون و آی‌پد برای آپگرید به iOS ۱۱ بتا
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از کلیک – پس از معرفی رسمی ios 11 بسیاری از کاربران برای استفاده از ویژگی های آن علاقه به آپگرید کردن ورژن سیستم عامل آیفون خود دارند؛ در این مطلب ما شما را از چگونگی آماده سازی آیفون و آی پد برای استفاده از ios 11 beta ، مطلع می کنیم.

    از همه چیز نسخه پشتیبان تهیه کنید، عضویت خود را چک کرده، فضای گوشی را خالی کنید و آن را برای iOS 11 بتا آماده کنید.

    در عضویت برنامه توسعه دهنده اپل ثبت نام کرده یا عضویت خود را تمدید کنید.

    اولین نسخه بتا از iOS 11 به طور مستقیم از طریق پورتال اپل قابل دسترسی است. اما دسترسی به این نسخه از iOS نیازمند پرداخت حق عضویت است. اگر عضویت شما به اتمام رسیده است، بهتر از همین امروز آن را تمدید کنید، و به فردا موکول نکنید. اگر تازه می خواهید ثبت نام کنید، برای جزئیات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.

    پس از مراجعه به لینک فوق، روی دکمه آبی Enroll کلیک کنید تا فرآیند آغاز شود. اگر در حال حاضر اکانت اپل دارید،  روی دکمه ی Account در بالای صفحه کلیک کنید تا با استفاده از Apple ID خود، وارد سامانه شوید.

    از هر چیزی که در گوشی خود دارید، نسخه پشتیبان تهیه کنید.

    از آن جایی که شما با یک نرم افزار بتا مواجه هستید، بهتر است در گام نخست، از همه چیز نسخه پشتیبان تهیه کنید. برای این کار می توانید از iTunes یا iCloud استفاده کنید. اگر در دستگاه شما، سیستم عاملی قدیمی تر از iOS 10.3 نصب شده است، از لینک مخصوص به این قسمت استفاده کنید. کاربرانی که از iOS 10.3 و بالاتر استفاده می کنند می توانند نحوه تهیه نسخه پشتیبان با استفاده از iCloud را در این لینک ببینند.  فرآینده تهیه نسخه پشتیبان برای کاربران iOS 10.3 و بالاتر نیز مشابه گذشته است.

    مطمئن شوید که این گام را فراموش نکرده اید، چون واقعا لازم است.

    کابل Lightning  (یا Dongle) خود را دم دست بگذارید.

    اگر قصد دارید که iOS 11 بتا را به روش Clean install نصب کنید، بهتر است کابل Lightning خود را آماده کنید. اگر دستگاه شما MacBook 12 اینچی یا MacBook Pro جدید با سیستم اتصال Thunderbolt 3 است،  پیش از آن یک کابل Dongle تهیه کنید. تا زمانی که یک کابل لایتنینگ USB-C در اختیار داشته باشید، همه چیز رو به راه است.

    اگر قصد دارید سیستم عامل را به روش OTA به روز رسانی کنید، کمی از فضای دستگاه را خالی کنید.

    آیا می خواهید نسخه بتا iOS 11 را به روش OTA نصب کنید؟ این گزینه برای کاربران وجود دارد. اما تنها یک مشکل کوچک دارد: این کار به فضای خالی نسبتا زیادی در دشتگاه شما نیاز دارد. به این معنا که شما باید حداقل 3 گیگابایت از فضای حافظه دستگاه را خالی کنید، تا همه چیز به خوبی پیش برود.

    البته اگر می خواهید از روش Clean install استفاده کنید،  می توانید از این مرحله بگذرید.

    اگر ممکن است زمانی بخواهید این آپدیت را به عقب برگردانید، فایل سیستم عامل iOS 10.3.2 را همین حالا دانلود کنید.

    امکان دارد که نسخه بتا iOS 11 برای شما آن چنان آزار دهنده باشد که بالافاصله از تصمیم خود برای به روز رسانی سیستم عامل پشیمان شوید. بنابراین، پیش از آنکه احساس پشیمانی کنید، بهتر است فایل سیستم عامل نرم افزار کنونی در دستگاه خود را دانلود کنید، تا بتوانید برای بازگشت به حالت اول، در صورت نیاز از آن استفاده کنید. شما می توانید نسخه نهایی فایل سیستم عامل iOS 10.3.2 را از این لینک دانلود کنید.

    برای امتحان کردن نسخه بتا  iOS 11 ، از یک دستگاه iOS غیر از دستگاه اصلی خود استفاده کنید.

    هر چقدر هم که نرم افزار جدید، هیجان انگیز باشد، بهتر است به روز رسانی یک نرم افزار را روی دستگاهی انجام دهید که روزانه از آن استفاده نمی کنید.  در این نسخه نیز، قطعا ایرادها، مشکلات  در عملکرد، و عمر باتری و مواردی از این قبیل وجود خواهد داشت. بنابراین بهتر است دستگاه فرعی شما این مشکلات را تجربه کند.  البته این اقدام تنها در صورتی توصیه می شود که به یک دستگاه دیگر دسترسی داشته باشید.

    برای انتظار تا زمانی که نسخه بتا iOS 11 در دسترس عموم قرار بگیرد، آماده باشید.

    احتمال دارد که  نسخه بتا iOS ابتدا تنها در دسترس توسعه دهندگان قرار بگیرد. در این صورت آن ها اولین کسانی خواهند بود که تازه ترین دسر شهر کابرتینو (شهری که مقر اصلی شرکت اپل در آن قرار دارد) را امتحان خواهند کرد. البته احتمال دارد که اپل، نرم افزار را در دسترس عموم نیز قرار بدهد. اما، هنوز مشخص نیست که چه اتفاقی می افتد. بنابراین بهتر است خودتان را برای انتظار کشیدن آماده کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر