رندرهای جدید آیفون ۸ با محل جدید Touch ID در پشت گوشی

عصر کالا- به تازگی رندرهای جدیدی از آیفون ۸ منتشر شده است. این رندرها به قرارگیری سنسور Touch ID در بخش پشتی دستگاه اشاره می‌کنند.

رندرهای جدید آیفون ۸ با محل جدید Touch ID در پشت گوشی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از شهر خبر , پیش‌ازاین برایتان نوشتیم که بر اساس طرحی که سانی دیکسون منتشر کرده، احتمال دارد سنسور اثرانگشت آیفون 8 در بخش پشتی دستگاه جای بگیرد. بر اساس طرح‌های آقای دیکسون، در ساخت آیفون بعدی از فلز در بخش پشتی دستگاه نیز استفاده خواهد شد و سنسور اثرانگشت هم در پایین لوگوی اپل جای خواهد گرفت.

    اما اکانت اینستاگرام bro.king به‌تازگی تمام پیش‌بینی‌های سانی دیکسون را در قالب رندرهایی سه‌بعدی به تصویر کشیده است. البته تجربه به ما می‌گوید که نباید به این طرح‌های شماتیک و رندرهای نامعتبر دل‌خوش باشیم.

    پیش‌ازاین نیز خبرهایی مبنی بر تلاش اپل برای قرار دادن سنسور اثرانگشت در زیر شیشه نمایشگر آیفون 8 منتشرشده بود، اما کانسپت‌هایی که به‌تازگی از آیفون بعدی منتشر می‌شوند همگی به قرار گرفتن تاچ آی‌دی در بخش پشتی دستگاه و زیر لوگوی اپل اشاره می‌کنند، که البته امیدواریم اپل هیچ‌وقت به این رندرها توجهی نکند و سنسور Touch ID را در بخش پشتی دستگاه جای ندهد! پیش‌بینی شما چیست؟

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر