احتمال عرضه آیفون ۸ با حدود یک ماه تاخیر

عصر کالا- در حالی که در روزهای اخیر شنیده شد شاید اپل به علت کمبود وقت نتواند برخی ویژگی های کلیدی جدید را در قالب آیفون ۸ به مشتریانش ارائه دهد، حالا منابعی در زنجیره تامین قطعات محصولات این شرکت مدعی شده اند که شاید عرضه جدیدترین موبایل هوشمند اپل با تاخیری ۳ تا ۴ هفته ای نسبت به روال پیشین آغاز شود.

احتمال عرضه آیفون ۸ با حدود یک ماه تاخیر
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از دیجیاتو، ظاهراً بر خلاف تصور قبل مشکلات به وجود آمده تنها در حوزه نرم افزاری نیستند و شرکای سخت افزاری نیز در تولید برخی قطعات و مونتاژ آیفون های جدید دچار معضلات فنی شده اند.

    ظاهراً مشکلات تولید آیفون 8 تنها به نرم افزار محدود نمی شود
    بر اساس تحلیلی که توسط کارشناسان «Bank of America» ارائه شده، سنسور جدید تاچ آیدی و سامانه تشخیص چهره سه بعدی منشاء اصلی مشکلات مورد اشاره هستند.

    همین تاخیر 3 تا 4 هفته ای سبب شده که این تحلیلگران Bank of America پیش بینی خود از فروش آیفون 8 را در خلال ماه های سپتامبر و دسامبر به ترتیب 11 و 6 میلیون دستگاه کاهش دهند. این مسئله می تواند در ارزش نهایی سهام اپل در انتهای سال جاری میلادی تاثیری مستقیم و البته ناخوشایند بر جای بگذارد.

    در فهرست مشکلات ذکر شده اپل در مسیر تولید آیفون 8 موارد دیگری نیز مشاهده می شود. از جمله کمبود تیراژ تولید نمایشگرهای OLED و نرخ اتلاف بالای آن ها و همچنین ایرادات فنی در مسیر تولید انبوه شارژهای بی سیم جدید.

    برخی کارشناسان با توجه به این اخبار نتیجه گرفته اند که شاید اپل آیفون های جدیدش را با همه قابلیت های تازه روانه بازار کند، اما در ابتدای امر استفاده از برخی از آنها را غیرفعال نموده و به تدریج با ارائه آپدیت های بعدی و رفع اشکالات نرم افزاری این قابلیت ها را در دسترس قرار بدهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر