۷۰ درصد از کاربران آیفون حتی به خرید گوشی برند دیگر فکر نمی‌کنند

عصر کالا- در حالی که دهها شرکت سازنده گوشی های همراه در حال عرضه مدل های جدید تولیدات خود هستند، کاربران گوشی های هوشمند آیفون وفادارتر از دیگر خریداران این گوشی‌ها به نظر می رسند.

۷۰ درصد از کاربران آیفون حتی به خرید گوشی برند دیگر فکر نمی‌کنند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا»به نقل از فارس ؛ بررسی های موسسه تحقیقاتی فلونت که از طریق مصاحبه با 2117 کاربر گوشی های هوشمند صورت گرفته نشان می دهد 70 درصد از خریداران آیفون نسبت به این برند بسیار وفادار بوده و حاضر به تغییر آن نیستند.

    80 درصد از کاربران آیفون می گویند قصد دارند به این برند وفادار بمانند. 47 درصد دیگر گفته اند حداقل 4 مدل از آیفون را در سال های گذشته خریداری کرده اند و در نهایت 70 درصد گفته اند گوشی بعدی آنها قطعا یک آیفون دیگر خواهد بود و آنها قصد ندارند گوشی دیگری را بخرند.

    در میان پاسخ دهندگان 67 درصد هم گفته اند از نظر آنها آیفون بهترین گوشی است که کسی می تواند بخرد. 41 درصد پاسخ دهندگان هم اظهار داشته اند آنقدر از iOS استفاده کرده اند که تصور مهاجرت به سیستم عاملی دیگر برایشان بسیار دردناک است.

    باتوجه به این آمار به نظر می رسد رقبای اپل و به خصوص سامسونگ وهواووی در روزهای آینده کار دشواری برای متقاعد کردن حامیان سرسخت آیفون پیش رو دارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر