جدیدترین شایعات آیفون ۸

عصر کالا- مدتی قبل، طرح‌های نقاشی شده سه بعدی از آیفون در راه اپل در وبسایت Weibo منتشر شد که آیفون ۸ را کوچک‌تر از خبرهای منتشر شده قبلی نشان می‌داد.

جدیدترین شایعات آیفون ۸
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا»به نقل از ایران، حالا شایعات جدیدی پیرامون آیفون 8 منتشر شده که صحت آن هنوز تایید نشده است اما این وبسایت سابقه مثبتی در زمینه انتشار اخبار مربوط به محصولات معرفی نشده دارد. طبق اخبار منتشر شده، دستگاه آیفون 8  جدید 137.54 میلی‌متر طول دارد و عرض آن 67.54 میلی‌متر است و از لحاظ اندازه تقریبا شبیه به آیفون 7 است( 138.3 میلی‌متر طول و 67.1 میلی‌متر عرض). ضخامت دستگاه در تصاویر جدید منتشر شده مشخص نیست.
    طبق طرح جدید، صفحه نمایش آیفون 8، 5.768 اینچ است و تقریبا تمام قسمت جلوی دستگاه توسط صفحه نمایش پوشانده شده است و تنها 4 میلی‌متر حاشیه در 4 گوشه صفحه به چشم می‌خورد و حاشیه‌های کناری گوشی نیز خمیده است. در این طرح‌ها، قسمت کوچکی در بالای دستگاه برای خروجی صدای گوشی در نظر گرفته شده و دوربین سلفی، سنسورهای مختلف از جمله سنسور احتمالی سه بعدی و دیگر قطعات نیز در این قسمت قرار دارند. تمام قطعات ذکر شده به غیر از خروجی صدا در زیر صفحه نمایش تعبیه شده‌اند و حتی دوربین نیز در این قسمت قابل مشاهده نیست.
    از آنجاییکه تمام قسمت جلویی دستگاه را صفحه نمایش فرا گرفته است، هیچ دگمه هوم فیزیکی نیز در قسمت پایینی دستگاه مشاهده نمی‌شود. خبرهای منتشر شده حاکی از این است که اپل در آیفون 8، دگمه هوم و سنسور اثر انگشت را زیر صفحه نمایش تعبیه کرده است با این وجود احتمال تعبیه سنسور اثر انگشت در پشت دستگاه و کنار دوربین اصلی نیز وجود دارد.
    در این طرح‌های ارائه شده، دو دوربین به صورت عمودی در پشت دستگاه نشان داده می‌شود و فلاش ال ای دی نیز در بین دو دوربین قرار دارد. طبق گفته Ben Bajarin، فاصله بیشتر بین دو لنز دوربین برای تکنولوژی واقعیت افزوده و سه بعدی کاربرد دارد و کیفیت تصاویر مربوط به این قابلیت‌ها را افزایش می دهد. از آنجاییکه در گذشته، Weibo اکثر اوقات پیشبینی‌های درستی در مورد محصولات ‌عرضه نشده ارائه داده بود، احتمال واقعی بودن این طرح‌ها زیاد است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر