آیفون S۶؛ بهترین گوشی هوشمند اپل در سال ۲۰۱۶

عصر کالا- آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس دوگوشی هوشمند و آخرین پرچم‌دارهای اپل هستند، ولی با در نظر داشتن کیفیت بالای این دو گوشی هوشمند باید گفت که آیفون ۶s به عنوان برترین گوشی هوشمند اپل در سال ۲۰۱۶ معرفی شده است.

آیفون S۶؛ بهترین گوشی هوشمند اپل در سال ۲۰۱۶
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از کلیک، شاید شما نیز به این موضوع فکر کرده باشید که بهترین گوشی هوشمند اپل در سال 2016 کدام آیفون است. باید گفت که نه آیفون 7 و نه آیفون 7 پلاس هیچ کدام موفق به دریافت این مقام نشدند و آیفون 6s توانست عنوان بهترین گوشی هوشمند در میان محصولات اپل در سال 2016 را به دست بیاورد.

    براساس گزارش IHS آیفون 7 در این لیست عنوان دوم را به دست آورده است و بعد از آن نیز در جایگاه سوم، آیفون 7 پلاس قرار دارد. اگر به جدولی که از بهترین گوشی های هوشمند سال 2016 ارائه شده است نگاهی بیندازید متوجه می شوید که نوت 7 در این لیست جایی ندارد. اما این به معنای از دست رفتن شانس سامسونگ نیست. سامسونگ گلکسی S7 Edge در این لیست به عنوان یکی از محبوب ترین اندروید ها قرار دارد. گلکسی J3 یکی از بهترین میان رده هایی است که در این لیست قرار دارد.

    آیفون 6s با حدود 60 میلیون رای با سبقت از گلکسی S7 Edge و دیگر رقبای خود با 25 میلیون رای توانسته به رتبه برتر این جدول دست پیدا کند.

    شاید بتوان دلیل برتری آیفون 6s در این جدول را این‌گونه استدلال کرد که آیفون 7 با قیمت بسیار بالایی عرضه شد و هم چنین تغییرات زیادی در ظاهر خود ارائه نداد و بیشتر کاربران آیفون در انتظار رونمایی از آیفون 8 هستند که با توجه به تغییرات زیاد، آیفون 8 را خریداری کنند.

    باید دید در آخر سال 2017 کدام گوشی هوشمند می تواند جایگاه بهترین گوشی هوشمند را پیدا کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر