آخرین وضعیت آیفون‌های ۷ در بازار پایتخت

عصر کالا- با ورود رسمی تلفن‌های همراه آیفون ۷ به بازار ایران قیمت این محصول، تعدیل شده است.

آخرین وضعیت آیفون‌های ۷ در بازار پایتخت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از ایسنا، پس از اعلام مسئولان مبنی بر ورود رسمی تلفن‌های شرکت اپل به بازار ایران از تاریخ دوازدهم آبان‌ماه سال جاری، به مرور شاهد تعدیل قیمت این کالا بودیم تا در نهایت شاهد نزدیک شدن قیمت فروش تلفن‌های همراه آیفون در بازار ایران به قیمت‌های اعلام شده در سایت اپل باشیم هرچند که همچنان با قیمت‌های اصلی فاصله چندانی در بازار ایران وجود دارد.

    علاوه بر این با توجه به اجرایی نشدن طرح رجیستری تلفن‌های همراه کماکان تشخیص تلفن‌های همراه آیفون که به صورت رسمی یا قاچاق به ایران وارد شده است قابل تمییز نیست و خریداران در این خصوص با مشکلات مختلفی روبرو هستند.

    نکته قابل اشاره دیگری که در بازار فروش محصولات آیفون 7 در ایران وجود دارد قیمت‌های تناوبی است که توسط فروشندگان مختلف به مشتریان ارائه می‌شود و به هیچ وجه نمی‌توان در خصوص تلفن‌های همراه یکسان (از نظر میزان حافظه و مدل) قیمت‌های ثابتی را اخذ کرد و هر فروشنده بنابر دلایل مختلف که بعضا قابل توجیه هم نیستند ارقام مختلفی را به مشتریان اعلام می‌کنند.

    گزارش گرفته شده از آخرین وضعیت تلفن‌های همراه آیفون 7 که شب گذشته از بازار تهران به دست آمده این چنین است؛ آیفون 7 با حافظه 32 گیگابایت حدود دو میلیون و 800 هزار تومان به فروش می‌رسد. علاوه بر این قیمت آیفون‌های 7 با حافظه 128 و 256 گیگابایت به ترتیب حدود سه میلیون تومان و سه میلیون و 200 هزار تومان است.

    این در حالی است که قیمت آیفون‌های 7 جت‌ بلک با حافظه‌های 128 و 256 گیگابایت نیز به ترتیب حدود سه میلیون و 200 هزار تومان و سه میلیون و 400 هزار تومان به فروش می‌رسد.

    قیمت آیفون +7 نیز در بازار تهران با حافظه 32 گیگابایت معادل سه میلیون و 400 هزار تومان، با حافظه 128 گیگابایت حدود چهار میلیون و 200 هزار تومان و با حافظه 256 حدود چهار میلیون و 400 هزار تومان تومان به مشتریان اعلام می‌شود.

    همچنین آیفون‌های +7 جت بلک با حافظه 128 گیگابایت حدود چهار میلیون و 500 هزار تومان و آیفون +7 جت بلک با حافظه 256 گیگابایت معادل چهار میلیون و 700 هزار تومان در بازار تهران قیمت دارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر