عرضه آی‌پد ارزان قیمت اپل در سال ۲۰۱۸

عصر کالا- شرکت اپل قصد دارد در سه ماهه دوم سال آینده میلادی ۲۰۱۸، از یک تبلت آی‌پد ارزان‌تری نسبت به نمونه فعلی، به بازار عرضه کند.

عرضه آی‌پد ارزان قیمت اپل در سال ۲۰۱۸
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، در ماه مارس سال جاری میلادی 2017 بود که شرکت اپل از یک تبلت با صفحه نمایش 9.7 اینچی رونمایی کرد که قیمت آن برخلاف آی‌پد پرو 9.7 اینچی، تنها 329 دلار بود.

    گزارش‌های جدید منتشر شده حاکی است که این غول تکنولوژی آمریکایی می‌خواهد یک تبلت آی‌پد ارزان‌تری نسب به نمونه فعلی موجود در بازار معرفی و عرضه کند. برآورد شده است که قیمت ارزان‌ترین نسخه از آی‌پد جدید 9.7 اینچی اپل به هنگام عرضه به بازار، 259 دلار خواهد بود. 

    در صورت صحت آمار و گزارش‌های منتشر شده توسط دیجی تایمز، این آی‌پد جدید 70 دلار از نسخه فعلی و موجود در بازار آی‌پد 9.7 اینچی، ارزان تر عرضه خواهد شد.

    البته این اعداد و ارقام، به صورت رسمی اعلام نشده است اما همین امر موجب خواهد شد بسیاری از کاربرانی که به قیمت محصولات خریداری شده خود، حساس بوده و برای آن اهمیت قائلند، تا زمانی که این آی‌پدهای جدید روانه بازار شوند، منتظر و مشتاق باقی بمانند.

    بر اساس آماری که اپلی‌ها در ماه نوامبر سال جاری میلادی ارائه دادند، می توان گفت که میزان فروش تبلت‌های آی‌پد اپل در شش ماه آخر سال تقریبا رشدی دو برابر را تجربه کرده است.

    این گزارش‌ها همچنین می‌تواند موج رقابت میان اپل و رقبای قدرتمند خود یعنی سامسونگ، لنوو، هووآی و آمازون را تشدید کرده و موجب شود کاربران به دلیل عرضه ارزان قیمت، از برندهای محبوب خود روی برگردانند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر