بنچمارک های منتشرشده از آیفون ۸ تقلبی هستند

عصر کالا- طبق گفته‌های مدیر کمپانی PrimateLabs، بنچمارک‌هایی که از آیفون ۸ منتشر شده‌اند، صحت ندارند و تقلبی هستند.

بنچمارک های منتشرشده از آیفون ۸ تقلبی هستند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از زومیت ؛ تصویر جدیدی در فضای مجازی قرار گرفته است که منتسب به بنچمارک گیک‌بنچ آیفون 8 است. در جزئیات بنچمارک می‌توان مشاهده کرد که سرعت آیفون 8 در هر دو آزمایش تک‌هسته‌ای و چند هسته‌ای با پیشرفت رو‌به‌رو شده است.

    در بنچمارک تک‌هسته‌ای، تراشه جدید آیفون 8 نسبت به نسل قبل با 30 درصد پیشرفت همراه شده است و در تست چندهسته‌ای نیز می‌توان پیشرفت 50 درصدی مشاهده کرد.

    اگرچه نتایج این بنچمارک می‌توانست برای کسانی که می‌خواهند آیفون 8 بخرند، خوشحال‌کننده به نظر برسد؛ اما متأسفانه باید بگوییم این بنچمارک‌ها تقلبی هستند.

    در تصویر می‌توان مشاهده کرد که بنچمارک متعلق به گیک‌بنچ 4.0.3 است. اپلیکیشن گیک‌بنچ توسط کمپانی PrimateLabs ارائه شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است تا بتوانند از قدرت دستگاهشان مطلع شوند.

    سایت 9to5Mac بررسی‌هایی در این زمینه انجام داده و از جان پول، مدیر کمپانی PrimateLabs، صحت این بنچمارک را جویا شده است. جان پول در این رابطه گفته که چنین بنچمارکی صحت ندارد و نتایجی که در تصویر مشاهده می‌کنید، در واقع دستکاری شده‌اند.

    با وجود شایعاتی مبنی بر اینکه رونمایی از آیفون 8 تا ماه اکتبر به تأخیر افتاده، قابل درک است که کاربران برای دانستن قدرت سخت‌افزاری آیفون 8 به بنچمارک‌های منتشرشده از پرچم‌دار بعدی اپل اکتفا کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر