آخرین اخبار و شایعات در مورد آیفون ۸

عصر کالا- اپل حدودا سه ماه دیگر از جدیدترین پرچمدار خود یعنی آیفون ۸ رونمایی خواهد کرد.

آخرین اخبار و شایعات در مورد آیفون ۸
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از کلیک؛ در این مطلب به بیان جدیدترین شایعات و اطلاعات منتشر شده در مورد آیفون 8 می پردازیم که از میان آن ها می توان به برخورداری این گوشی از دوربین دوگانه عمودی، قابلیت ضبط فیلم سه بعدی و امکان استفاده از فناوری واقعیت مجازی توسط آن اشاره کرد.

    به گزارش بولتن نیوز و به نقل از شهر خبر ، اپل حدودا سه ماه دیگر از جدیدترین پرچمدار خود یعنی آیفون 8 رونمایی خواهد کرد. با نگاهی به عملکرد این شرکت در چند سال گذشته متوجه می شویم که این شرکت نتوانسته است به جایگاه واقعی خود دست پیدا کند و دستاورد این شرکت فقط چند موفقیت کوچک و بزرگ بوده است. محصولات این شرکت در سال های گذشته در سراسر جهان فروش خوبی داشته اند و برند اپل به یک برند نام آشنا و شناخته شده در بین تمام افراد تبدیل شده است؛ اما این موفقیت ها با هدف والای شرکت اپل فاصله زیادی دارند و موفقیت های این شرکت در گذشته نمی توانند تضمینی برای آینده درخشان این شرکت باشند. طرفداران گوشی های آیفون مشتاقانه منتظر رونمایی از آیفون 8 هستند و انتظار دارند جدیدترین گوشی آیفون از تمام خصیصه هایی که باعث شده است اپل به یک برند نام آشنا و شناخته شده تبدیل شود، برخوردار باشد. اگر چه طبق شایعات و اطلاعات منتشر شده، این گوشی نسبت به مدل های قبلی خود به میزان قابل توجهی پیشرفت کرده است؛ اما هنوز هم ویژگی بی نظیر و منحصر به فردی در آن دیده نمی شود. با این حال باید تا رونمایی از این گوشی منتظر بمانیم. در این مطلب قصد داریم به بیان جدیدترین اطلاعات و شایعات منتشر شده در مورد این گوشی بپردازیم.

    هر چه هنوز زمان زیادی تا رونمایی از آیفون 8 باقی مانده است؛ اما انتشار اطلاعات و شایعات مختلف در مورد این گوشی، از ابتدای سال 2017 آغاز شده است و قطعا تا زمان رونمایی از آن نیز ادامه پیدا می کند. مهمترین شایعه منتشر شده در مورد این گوشی، برخورداری آن از صفحه نمایش OLED است. بالاخره سال ها پس از استفاده از صفحه نمایش های OLED در گوشی های اندرویدی، اپل هم تصمیم گرفت صفحه نمایشگر LCD را کنار بگذارد و استفاده از صفحه نمایش های OLED را آغاز کند.

    همچنین انتظار می رود که امکان فیلم برداری سه بعدی و استفاده از فناوری واقعیت مجازی و هوش مصنوعی در این گوشی وجود داشته باشد. واقعیت مجازی و هوش مصنوعی در آینده دنیای فناوری نقش مهمی دارند و در آینده اهمیت نرم افزار گوشی ها از سخت افزار آن ها بیشتر خواهد شد. همچنین احتمالا جدیدترین پرچمدار اپل دارای دوربین دوگانه عمودی است. شایعات حاکی از آن هستند که این گوشی از فناوری تشخیص چهره برای باز کردن قفل گوشی نیز برخوردار است.

    با مشاهده تصاویر بالا متوجه دو موضوع می شویم. اول اینکه این گوشی دارای دوربین دوگانه عمودی است و دوم اینکه در قسمت جلوی این گوشی هیچ دکمه ای وجود ندارد. چنانچه امکان ضبط فیلم سه بعدی توسط آیفون 8 صحت داشته باشد، این گوشی حتما باید از دوربین دوگانه برخوردار باشد. شایعه دیگری نیز در مورد این گوشی منتشر شده است که بیانگر این است که جدیدترین پرچمدار اپل از فناوری شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می کند. احتمالا در ساخت بدنه آیفون 8 به جای فلز از شیشه استفاده می شود که امکان بهره مندی این گوشی از فناوری شارژ بی سیم را فراهم می کند.

    همچنین شایعه شده است که نسبت صفحه نمایش این گوشی به بدنه آن، بیش از گوشی های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس است. طبق جدیدترین گزارشات منتشر شده، ساخت پردازنده 10 نانومتری Finfet نیز برای گوشی آیفون 8 آغاز شده است.

    تا زمان رونمایی از آیفون 8 با ما باشید تا شما را از جدیدترین اطلاعات و شایعات منتشر شده در مورد این گوشی مطلع کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر