آیفون ۸ با صفحه نمایش ۵.۸ اینچی خواهد آمد

عصر کالا- شایعات بسیاری درباره محصول جدید کمپانی اپل وجود دارند که نشان دهنده تغییرات زیاد این اسمارت فون نسبت به محصولات قبلی این شرکت هستند.

آیفون ۸ با صفحه نمایش ۵.۸ اینچی خواهد آمد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل ازآی‌تی‌رسان؛ با توجه به گزارش وبسایت ژاپنی Nikkei، اپل در اسمارت فون جدید خود از یک صفحه نمایش OLED منحنی که 5.8 اینچ است استفاده خواهد کرد اما انحنای این نمایشگر مثل گلکسی S7 اج نخواهد بود.

    این مسئله نشان می‌دهد که اپل قصد ندارد محصولی شبیه اسمارت فون ساخته رقیب اصلی خود یعنی سامسونگ ارائه دهد. خمیدگی نمایشگر آیفون بعدی از گلکسی S7 اج کمتر است.

    انحنای اندک این صفحه نمایش منطقه قابل مشاهده نمایشگر آیفون جدید را تا 5.2 اینچ تقلیل می‌دهد و از نظر نرم افزاری کاربرد خاصی نخواهد داشت ولی جذابیت، زیبایی و خوش دستی این گوشی هوشمند را افزایش می‌دهد.

    هفته گذشته گزارشی از شرکت تحقیقاتی IHS Markit منتشر شده بود که نشان می‌داد اپل از یک صفحه نمایش OLED مسطح که طراحی مشابه شیشه 2.5D دارد در مدل خاصی از آیفون جدید خود استفاده خواهد کرد.

    بر اساس گزارش دیگری که تحلیلگر مینگ چی کو و شرکت تحقیقاتی TrendForce ارائه کرده بودند آیفون جدید دارای یک روکش شیشه‌ای 2.5D است و شیشه پنل جلو انحنای کمی دارد.

    وال استریت ژورنال نیز اخیرا گفته بود که آیفون بعدی از یک صفحه نمایش منحنی برخوردار است ولی به جزئیات خاصی اشاره نکرده است.

    بنابر این گزارشات محصول آینده اپل ویژگی‌های بهتر و تغییرات بیشتری نسبت به گذشته خواهد داشت که این اسمارت فون را بیش از پیش خواستنی کرده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر