بعضی بخش‌های مهم آیفون ساخت چین نیست!

عصر کالا- اگرچه نوشته ساخت چین روی آیفون‌ها جلب توجه می‌کند، باید بدانید که بخش‌های مهمی همچون صفحه نمایش به طور کامل در کره تولید می‌شوند.

بعضی بخش‌های مهم آیفون ساخت چین نیست!
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر ؛ طراحی‌شده در کالیفرنیا، ساخته‌شده در چین؛ این متن را پشت آیفون‌های اپل می‌بینید. اما اگر دقیق باشیم باید بگوییم نمایشگر این گوشی کره‌ای است؛ نمایشگری که یکی از بخش‌های مهم آیفون است و در نسل جدید این محصول از نوع اولد است. دیگر همه می‌دانند که بخش اعظم یا حتی تمام پنل‌های نمایشگر آیفون را سامسونگ تولید می‌کند.

    اکنون Investor گزارش داده که مسئولیت کامل مونتاژ نمایشگرها به عهده Samsung Display است و تراشه درایور نمایشگر را نیز Samsung System LSI می‌سازد.

    سامسونگ اکنون بزرگ‌ترین تولیدکننده نمایشگر اولد است و 95 درصد نمایشگرهای موجود در بازار از این نوع را تولید می‌کند. از طرف دیگر Samsung Electronics و SK Hynix تراشه‌های حافظه و LG Innotek ماژول‌های دوربین را تولید می‌کنند. اگر طراحی اپل و دقت تکنولوژیکی کره را ترکیب کنیم، می‌بینیم که آیفون جدید محصول هیجان‌انگیزی خواهد بود. تحلیلگران پیش‌‌بینی کرده‌اند که اپل بین 80 تا 95 میلیون پنل اولد برای آیفون‌های امسال سفارش داده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر