کدام مدل آیفون X بیشتر محبوب است؟

عصر کالا- گوشی آیفون X یا آیفون ۱۰ شرکت اپل محصول ارزان‌ قیمتی نیست. برای اینکه مدل ۶۴ گیگابایتی این تلفن همراه هوشمند را بخرید باید ۹۹۹ دلار هزینه کنید.

کدام مدل آیفون X بیشتر محبوب است؟
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از اقتصادآنلاین ، گوشی آیفون X یا آیفون 10 شرکت اپل محصول ارزان‌ قیمتی نیست. برای اینکه مدل 64 گیگابایتی این تلفن همراه هوشمند را بخرید باید 999 دلار هزینه کنید.
    مدل 256 گیگابایتی آن هم با قیمت 1149 دلار راهی بازار می‌شود که 150 دلار گران‌تر از مدل قبلی است.
    شاید فکر کنید که مدل ارزان قیمت‌تر فروش بیشتری داشته باشد و مردم آن را بیشتر دوست داشته باشند؛ اما به تازگی سایت The Street گزارشی منتشر کرده که خلاف این موضوع را نشان می‌دهد.
    اطلاعات جدید با نظر سنجی از 4 هزار نفر به دست آمده است و نتیجه آن به این شکل بوده که افراد به خرید آیفون X مدل 256 گیگابایتی علاقه‌دارند تا به خرید آیفون X مدل 64 گیگابایتی.
    تحلیلگران بر این باور هستند که افرادی که می‌خواهند آیفون X‌ بخرند، دوست دارند بهترین مدل را در اختیار داشته باشند. حتی اگر بهترین مدل قیمت بالاتری هم داشته باشد.در این نظر سنجی مشخص شده که تنها 61 درصد از مردم قصد دارند آیفون‌هایی که امسال معرفی شده را خریداری کنند. این در حالیست که 71 درصد مردم در سال 2016 می‌خواستند آیفون‌ جدید (آیفون 7) بخرند.
    به نظر می‌رسد که اپل فعلا نمی‌تواند به فروش فوق‌العاده گوشی آیفون 6s دست پیدا کند. در واقع اشتیاق مردم برای خرید آیفون در طول چند سال گذشته کمتر شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر