احتمال کاهش بهای آیفون‌های ۱۰ اس

عصر کالا- یک تحلیلگر پیش‌بینی کرده است بهای آیفون‌های مدل ۲۰۱۸ شرکت اپل نسبت به نسل پیشین خود کاهش یابد.

احتمال کاهش بهای آیفون‌های ۱۰ اس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، هفته گذشته خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه شرکت اپل قصد دارد هزینه قطعات و نیروی کار لازم برای تولید نسخه‌های آینده آیفون 10 را که در ماه‌های آینده رونمایی خواهد شد، کاهش دهد.

    تحلیلگر شرکت کی جی آی نیز پیش‌بینی کرده است شرکت اپل در ماه سپتامبر سال جاری، از سه مدل جدید تلفن‌های هوشمند آیفون رونمایی کند.

    این آیفون‌ها ادامه خط تولید آیفون 10 محسوب خواهند شد و به صفحه‌های نمایش 5.8 اینچی از نوع آمولد مجهز خواهند بود.

    گفته‌ها حاکی از آن است آیفون 10 اس پلاس از صفحه‌ای 6.5 اینچی آمولد بهره‌مند خواهد شد. این در حالی است که در آیفون 9 از صفحه نمایشی ال سی دی 6.1 اینچی استفاده خواهد شد.

    با این‌که تمامی این تلفن‌های همراه به نمایشگرهای تمام صفحه، دوربین TrueDepth و فیس آیدی مجهز خواهند بود، آیفون 9 تنها یک دوربین عقب دارد و از فناوری لمس حساس به فشار (موسوم به لمس سه بعدی) بهره مند نخواهد بود.

    اکنون یک تحلیلگر از شرکت آر بی سی درباره نحوه قیمت‌گذاری آیفون‌های جدید شرکت اپل اظهار نظر کرده است. به باور این تحلیلگر، آیفون 9 قیمتی بالاتر از 700 دلار خواهد داشت. در صورت در نظر نگرفتن آیفون SE2، این ارزان‌بها ترین تلفن هوشمند اپل در سال 2018 خواهد بود.

    همچنین، این تحلیلگر در گمانه‌زنی‌های خود اعلام کرده است بهای آیفون 10اس ممکن است از 899 دلار شروع شود که این، کاهشی 100 دلاری نسبت به آیفون 10 مدل 64 گیگابایتی را نشان خواهد داد. بر اساس گفته‌های این تحلیلگر، ممکن است آیفون 10اس پلاس که به صفحه نمایش بزرگی مجهز خواهد بود، 999 دلار قیمت‌گذاری شود.

    این کارشناس همچنین پیش‌بینی کرده است آیفون 9 فروش به مراتب بیشتری نسبت به دو آیفون 10اس داشته باشد. به این ترتیب، شرکت آر بی سی پیش‌بینی می‌کند بهای میانگین برای آیفون‌ها در مدل‌های 2018 اپل با کاهش مواجه شود. این در حالی است که گفته می‌شود این کاهش بها برای سهام شرکت اپل خوشایند خواهد بود و ارزش سهام این شرکت را در سه ماهه نخست سال سال 2019 افزایش خواهد داد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر