گزارش های تازه حاکی از عرضه آیفون ها در ماه اکتبر سال جاری هستند

عصر کالا- پیشتر در خبرها دیدیم که شایعات کم و بیش به احتمال تأخیر در تولید آیفون های جدید اشاره کرده بودند اما حالا گزارش تازه ای توسط «Economic Daily News» منتشر شده که حاکی از معرفی آیفون ۷s و آیفون ۸ در سپتامبر و عرضه آنها در اکتبر است.

گزارش های تازه حاکی از عرضه آیفون ها در ماه اکتبر سال جاری هستند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر ؛ گفتنی است با استناد به اطلاعات فاش شده توسط EDN، یکی از مهم ترین مشکلات پیش روی تولید برد مدارهای مورد استفاده در سه آیفون سال جاری تا حدود زیادی رفع شده و از همین رو ساخت قطعات مطابق با برنامه پیش خواهد رفت.

    به نظر می رسد تولید انبوه قطعات داخلی آیفون از ماه ژوئن آغاز شده و در همین حین در تاریخ بیستم خرداد ساخت چیپست A11 به دست TSMC رقم می خورد. همچنین در این گزارش عنوان شده که فاکسکان و پگاترون هم روند استخدام کارگران تازه برای مونتاژ آیفون 8 را سرعت بخشیده اند.

    بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط EDN، تولید انبوه آیفون ها طبق برنامه در ماه ژوئن آغاز شده و در ماه اکتبر هم به بازار عرضه می شوند
    لازم به ذکر است طبق پیش بینی ها انتظار می رود که اپل در سال جاری سه آیفون جدید را معرفی کند که دو دستگاه آن مربوط به نسخه های بروز رسانی شده آیفون 7 بوده که احتمالاً با نام آیفون 7s شناخته می شوند.

    اما آیفون سوم که تاکنون با نام آیفون 8 یا آیفون ادیشن شناخته می شود، از طراحی منحصر بفردی برخوردار بوده و دارای نمایشگر 5.8 اینچی اولد اما با اندازه ای در حدود آیفون 4.7 اینچی است که نشان دهنده حاشیه های بسیار کم صفحه نمایش آن است. دیگر مشخصات منتسب به آیفون 8 عبارتند از دوربین دوگانه با چینش عمودی، دوربین ثانویه با قابلیت تشخیص سه بعدی چهره، شارژ بیسیم و استاندارد مقاومت در برابر نفوذ مایعات و گرد و خاک بهبود یافته.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر