آیفون ۵ را آپدیت نکنید، از کار می‌افتد!

عصر کالا- اپل به کاربران آیفون ۵ برای آخرین بار هشدار داده که در صورت عدم دریافت آپدیت‌های جدید، سیستم عامل گوشی آنها از کار افتاده و از دسترس خارج خواهد شد.

آیفون ۵ را آپدیت نکنید، از کار می‌افتد!
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از  ایسنا، اپل به عنوان توسعه دهنده گوشی‌های هوشمند آیفون، بعد از انتشار نسخه‌های به روزرسانی سیستم عامل آی‌اواس، از تمامی کاربرانش تقاضا می‌کند که هر چه سریعتر آپدیت نسخه جدید را دریافت و دانلود کنند تا با مشکلات مختلفی همچون هجوم بدافزار و برخی دیگر از آسیب‌پذیری‌های امنیتی، نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مواجه نشوند.

    حالا به تازگی اپل خطاب به کاربران گوشی‌های آیفون 5 اعلام کرده است که در صورت عدم دریافت به‌روزرسانی جدید iOS، گوشی آنها از کار خواهد افتاد و دیگر کاربران قادر نخواهند بود از آن استفاده کنند.

    بر اساس گزارش وب سایت the verge ، اپل یکی از معدود شرکت‌های تولیدکننده موبایل در جهان به شمار می رود که بعد از گذشت هفت سال از انتشار و عرضه رسمی آیفون 5، همچنان برای سیستم عامل گوشی‌های خود آپدیت ارائه می‌کند و از کاربرانش می‌خواهد به منظور حفظ امنیت و بهبود قابلیت‌های گوشی آن را دریافت، دانلود و نصب کنند.

    آخرین و جدیدترین نسخه سازگاری که این کاربران باید برای گوشی خود دانلود و دریافت کنند، نسخه 10.3.4 iOS است.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر