آیفون ۸ به همراه شارژر دیواری سریع تر ۱۰ واتی و USB-C عرضه می شود

عصر کالا- اوایل سال جاری میلادی، مینگ-چی کو، تحلیلگر موسسه KGI Securities گفت که آیفون مورد انتظار ۵.۸ اینچی با نمایشگر OLED، به کانکتور لایتنینگ با چیپ USB-C Power Delivery مجهز خواهد بود که قابلیت شارژ سریع را با خود به همراه می آورند. حالا بلین کورتیس، تحلیلگر Barclays یکبار دیگر به این شایعات دامن زده و می گوید آیفون ۸ به همراه آداپتور برق ۱۰ واتی و کانکتور USB-C به همراه چیپ یکپارچه USB-C Power Delivery به دست مشتریان می رسد.

آیفون ۸ به همراه شارژر دیواری سریع تر ۱۰ واتی و USB-C عرضه می شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر ؛ کورتیس می گوید که چیپ USB-C Power Delivery که داخل آیفون بعدی قرار گرفته و آداپتور 10 واتی، توسط Cypress Semiconductor تولید می شوند. این تحلیلگر تاکید کرده که این چیپ، همان چیپ CYPD2104 خواهد بود که پیشتر در آیپد پرو 10.5 اینچی جدید جای گرفته است.

    درست مانند آیپد پروهای جدید 10.5 و 12.9 اینچی، آیفون 8 قادر به شارژ سریع از طریق کابل لایتنینگ به USB-C خواهد بود که به آداپتور 10 واتی یا آداپتور 29 واتی اپل برای مک بوک متصل می گردد. در این صورت، می توان منتظر قرارگیری یک کابل لایتنینگ به USB-C در جعبه دستگاه بود که جایگزین کابل قبلی لایتنینگ به USB می شود.

    از آن جایی که انتظار می رود آیفون 8 به همراه باتری 2700 میلی آمپر ساعتی روانه بازار شود، قطعاً پشتیبانی از شارژ سریع مورد استقبال مشتریان قرار خواهد گرفت. علاوه بر این بارها شنیده شده که این دستگاه از شارژ وایرلس نیز پشتیبانی به عمل خواهد آورد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر