احتمال دو سیم کارته شدن آیفون های جدید قوت گرفت

عصر کالا- بسیاری از توسعه دهندگان جدیدترین نسخه بتا سیستم عامل iOS ۱۲، خبر احتمال دو سیم کارته شدن آیفون های ۲۰۱۸ را تایید کردند.

احتمال دو سیم کارته شدن آیفون های جدید قوت گرفت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا ، همانطور که می دانیم اپل قرار است در ماه سپتامبر سال جاری 2018 میلادی از محصولات جدیدش از جمله مدل های جدیدی از گوشی های هوشمند آیفون رونمایی کند، بنابراین گزارش های بسیاری مبنی بر دو سیم کارته شدن حداقل یکی از این گوشی ها در فضای مجازی منتشر شده است.

    این شایعات و گزارش ها کاربران بسیاری را خوشحال کرده است چراکه تاکنون گوشی های آیفون تنها از یک سیم کارت برای استفاده کاربران پشتیبانی می کردند و این برای خیل عظیمی از کاربران که این روزها دو یا چند سیم کارت فعال دارند، وضعیت سخت و دشواری را بوجود می آورد و همین امر باعث می شد گوشی های اندرویدی سایر برندهای موبایل را تهیه و خریداری کنند.

    بر اساس این شایعات، گوشی آیفون 10 پلاس با صفحه نمایش 6.5 اینچی و نمایشگر نوع اولد (OLED) با پشتیبانی از دو سیم کارت معرفی و عرضه خواهد شد.

    اما حالا به تازگی گزارش جدیدی از سایت خبری  9to5Mac منتشر شده است که نشان می دهد توسعه دهندگان نسخه بتا و آزمایشی سیستم عامل آی او اس 12 (iOS 12)، این خبر احتمال عرضه آیفون دو سیم کارته را تایید کرده اند. حتی در این خبر، وجود یک قسمت اضافه برای سیم کارت سوم هم تایید شده است.

    بنابراین می توان با احتمال خیلی بیشتری گفت که مدل آیفون 10 پلاس که بزرگترین نمایشگر را در میان گوشی های مدل 2018 اپل دارد، از وجود حداقل یک سیم کارت دیگر (دو سیم کارته) پشتیبانی خواهد کرد.

    اگر چنین خبری صحت داشته باشد، این نخستین باری است که اپل تصمیم گرفته است یک گوشی با پشتیبانی بیش از یک سیم کارت را معرفی و روانه بازارهای جهانی کند و این به طور قطع بسیاری از کاربران را خوشحال کرده و به تعداد طرفدارانش خواهد افزود چراکه احتمال زیادی وجود دارد بسیاری به دلیل تک سیمکارته بودن گوشی های آیفون، به سمت سایر برندهای موبایل رفته بودند و اکنون با این قابلیت جدید، باری دیگر به سمت گوشی های آیفون اپل کشانده و جذب شوند.

    بر اساس اخبار قبلی، در نیمه دوم سال جاری 2018 میلادی باید منتظر معرفی و رونمایی اپل از سه گوشی جدید باشیم که قرار است بعنوان جایگزین‌های آیفون 10 کنونی وارد بازار شوند.

    اپل آیفون‌های 2018 را در دو نسخه 5.8 و 6.5 اینچی با صفحه نمایش اولد و یک نسخه ارزان‌ قیمت‌تر 6.1 اینچی با نمایشگر ال سی دی معرفی و روانه بازار خواهد کرد.

    مینگ چی کو – تحلیلگر ارشد موسسه تحقیقاتی - KGI securities  پیش‌تر در فروردین ماه اعلام کرده بود که دو مدل از آیفون‌های سال 2018 از دو سیم کارت پشتیبانی خواهند کرد.

    استفاده از دو سیم‌کارت در گوشی‌های هوشمند یکی از دلایلی است که گوشی‌های هوشمند اندرویدی را در مقایسه با آیفون محبوب‌تر کرده است چراکه بسیاری از کاربران این روزها از دو یا چندین سیم‌کارت استفاده می‌کنند که پشتیبانی از این قابلیت می‌تواند مزیت بزرگی در خریداری و انتخاب موبایل باشد

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر