قیمت نهایی آیفون ۸ مشخص شد

عصر کالا- در حالی که تصور می شد به علت سیاست های اقتصادی خاص دولت ترامپ و برخی به روزرسانی ها ممکن است قیمت نهایی آیفون ۸ از هزار دلار فراتر رود، این فرضیه رد شده است.

قیمت نهایی آیفون ۸ مشخص شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از  مهر ، اگر چه آیفون 8 از امکانات منحصر به فردی مانند سخت افزار قدرتمند، نمایشگر فراگیر OLED و حسگر Touch ID در زیر نمایشگر، قابلیت ضدآب، امکان شارژ بی سیم، قابلیت شناسایی چهره کاربر و غیره برخوردار است، اما بررسی های کارشناسی نشان می دهد قیمت آن قرار نیست چهار رقمی شود.

    تحقیقات موسسه خدمات مالی UBS نشان می دهد که قیمت آیفون 8 تقریبا مشابه با گوشی های گالکسی اس 8 و اس 8 پلاس خواهد بود.

    UBS بر این باور است که آیفون 8 با 64 گیگابایت حافظه داخلی حدود 870 دلار قیمت خواهد داشت و البته در صورت افزایش میزان این حافظه قیمت آن نیز بیشتر خواهد شد، ولی از 900 دلار فراتر نخواهد رفت. در حال حاضر گوشی Galaxy S8 Plus برابر با 840 دلار قیمت گذاری شده است.

    همچنین پیش بینی می شود از آیفون 8 علیرغم گرانی استقبال خوبی به عمل آید. زیرا امکانات این گوشی در مقایسه با دیگر رقبا بهتر است و لذا احتمالا 40 درصد از کل فروش گوشی های آیفون در سال مالی پیش رو مربوط به آیفون 8 خواهد بود. معمولا هر سال تنها 25 تا 30 درصد از رقم فروش کل آیفون مربوط به گوشی جدید عرضه شده در همان سال است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر