مهم‌ترین ویژگی آیفون ۱۱

عصر کالا- بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری بر این باورند مهم‌ترین ویژگی آیفون ۱۱ قیمت آن است که در مقایسه با سال گذشته، کاهش قابل توجهی یافته است.

مهم‌ترین ویژگی آیفون ۱۱
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از ایسنا، به نظر می‌رسد که اپل از سیاست قیمت‌گذاری سال گذشته خود ناراضی است و به همین دلیل نیز قیمت گذاری نسخه‌های جدید گوشی‌های آیفون را در سال جاری میلادی تغییر داد تا بدین ترتیب بتواند نظر و توجه خیل عظیمی از مشتریان و کاربران گوشی‌های هوشمند را در جهان به سمت و سوی خود جلب کند و سهم خود را در بازارهای جهانی فروش موبایل از دست ندهد.

    گزارش‌های پیشین منتشر شده توسط منابع خبری و موسسات آماری و تحقیقاتی نشان می‌داد که تعداد کثیری از کاربران گوشی‌های هوشمند تحت تاثیر عوامل مختلفی که در صدر آن‌ها قیمت بالای آیفون بود، در نظر داشتند که از این گوشی به سمت خریداری گوشی‌های اندرویدی از برندهای دیگر کوچ کنند.

    حالا به نظر می رسد که اپل تصمیم گرفته است با بررسی و تحلیل نتایج تحقیقات و آمارهای منتشر شده قبلی، از رخ دادن این اتفاق جلوگیری به عمل بیاورد و قیمت گذاری‌های خود برای عرضه گوشی‌های آیفون را پایین بیاورد.

    شب گذشته بود که اپل در جریان برگزاری رویدادی از محصولات جدید خود رونمایی کرد که در میان آن‌ها سه مدل جدید از گوشی های آیفون 11، آیفون پرو و آیفون پرو مکس به چشم می خورد.

    بر اساس گزارش CNBC، قیمت آیفون 11 که در واقع جایگزین آیفون ایکس‌آر (نسخه مقرون به صرفه و ارزان قیمت گوشی های آیفون) شده است، 699 دلار اعلام شده، این در حالیست که قیمت آیفون ایکس آر در سال گذشته 749 دلار بود.

    با نگاهی مختصر به اعداد و ارقام ارائه شده توسط اپل می‌توان دریافت که این غول تکنولوژی آمریکایی با کاهش حدود 50 دلاری در قیمت آیفون‌های خود، سعی دارد رضایت کاربرانش را به خود جلب کند و از کاهش سهم اپل در بازارهای جهانی نیز جلوگیری کند.

    کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری بعد از برگزاری رویداد اختصاصی اپل، خاطرنشان کردند که در واقع قیمت گوشی آیفون 11 از جمله مهم ترین ویژگی‌های این گوشی هوشمند بود که شب گذشته توسط اپل معرفی و رونمایی شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر