آی‌پد تاشو زودتر از آیفون تاشو عرضه می‌شود

عصر کالا- به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد آی‌پد تاشو و انعطاف‌پذیر خود را زودتر از آیفون تاشوی خود عرضه و ارائه کند.

آی‌پد تاشو زودتر از آیفون تاشو عرضه می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از ایسنا، گزارش‌های منتشر شده از سوی  شبکه CNBC نشان می‌دهد که تبلت‌های آی‌پد تاشوی مجهز به فناوری صفحه نمایش منعطف زودتر از گوشی‌های هوشمند آیفون تاشو عرضه می‌شوند.

    چندی پیش بود که اخبار و گزارش‌های منتشر شده نشان می‌داد اپل می‌خواهد یک دستگاه تاشو مجهز به نمایشگر انعطاف‌پذیر را تا اوایل سال 2020 میلادی عرضه کند که به احتمال زیاد، گوشی آیفون نیست بلکه به جای آن، تبلت آی‌پد قرار است به نمایشگر تاشو و منعطف تجهیز و سپس عرضه شود.

    با توجه به آنکه در سال‌های اخیر بازار گوشی‌های هوشمند و سایر محصولات مرتبط همچون تبلت با رکود و کاهش قابل توجهی از لحاظ میزان فروش و درآمدزایی برای شرکت‌های توسعه‌دهنده و غول‌های تکنولوژی مواجه شده‌اند، در طول یک سال گذشته تمرکز ویژه‌ای بر روی توسعه محصولات مجهز به فناوری‌های نوین همچون شبکه نسل پنجم اینترنت 5G کرده‌اند تا بدین ترتیب بتوانند نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران و علاقمندان به دنیای تکنولوژی را جلب کنند و سهم چشمگیری از بازارهای جهانی را به خود اختصاص دهند.

    در طول یک سال گذشته رقابت تنگاتنگی میان شرکت‌های تکنولوژی همچون سامسونگ، اپل، هواوی و سایر تولیدکنندگان موبایل برای توسعه گوشی‌ها و محصولات مجهز به فناوری پشتیبانی از شبکه 5G در گرفته است، به گونه‌ای که اخبار و گزارش‌های متعددی از سوی منابع مختلف خبری منتشر می‌شود که نشان‌دهنده تلاش بی‌وقفه آنها برای تولید و عرضه چنین محصولاتی است.

    برخی از کارشناسان در تشریح و توصیف این محصول پیش‌بینی و خاطرنشان کرده‌اند که آی‌پد تاشوی اپل همانند گوشی‌های تاشو و انعطاف‌پذیر گلکسی فولد سامسونگ و هواوی میت ایکس، خواهد بود که از وسط صفحه نمایش به دو قسمت تقسیم و خم می‌شود و امکان استفاده از نسخه کوچک‌تر را به کاربر می‌دهد.

    این در حالیست که برخی دیگر از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری بر این باورند که این محصول بیشتر شبیه به یک لپ‌تاپ خواهد بود که دو صفحه نمایش خواهد داشت و به یک صفحه کلید فیزیکی نیز مجهز است. آنها همچنین عنوان کرده‌اند که سایز نمایشگر این آی‌پد تاشوی اپل در حالت گسترده همچون سایز نمایشگرهای مک‌بوک خواهد بود.

    پیش‌تر اخبار منتشر شده از توسعه و عرضه یک مدل گوشی هوشمند آیفون تاشو و مجهز به 5G خبر می‌دادند که حالا باید تا توسعه و عرضه این محصولات منتظر باشیم تا ببینیم اپل می‌خواهد تنها یک محصول تاشو مجهز به نمایشگر تاشو و انعطاف پذیر را روانه بازارهای جهانی کند یا علاوه بر گوشی آیفون، یک تبلت آی‌پد تاشو نیز توسعه داده و عرضه می‌کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر