تقاضا برای افزایش تولید آیفون ۱۱

عصر کالا- شرکت اپل از عرضه‌کنندگان خود خواسته تولید مدل آیفون ۱۱ را تا ۸ میلیون واحد یا ۱۰ درصد افزایش دهند.

تقاضا برای افزایش تولید آیفون ۱۱
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از تسنیم ، شرکت اپل از عرضه‌کنندگان خود خواسته تولید مدل آیفون 11 را تا 8 میلیون واحد یا 10 درصد افزایش دهند. تقاضا برای مدل هایی که به تازگی وارد بازار شده رو به افزایش است.

    به گزارش روزنامه نیکی آسین ریویو، قبلاً اپل در مورد سفارشات خود محافظه کار تر عمل می‌کرد ولی سفارش گوشی‌های همراه جدید آن افزایش یافته است. میزان تولید سری گوشی‌های آیفون 11 نسبت به سال گذشته بیشتر خواهد بود.

    سهام این شرکت در ساعات ابتدایی معاملات امروز 1.8 درصد افزایش یافت و به 224.78 دلار رسید.

    این افزایش اخیر در تولید آیفون بیشتر مربوط به مدل‌های ارزان تر آیفون 11 و آیفون 11پرو می‌شود. اپل سفارش مدل برتر آیفون 11 پرومکس را تا حدی کاهش داده است. نرخ اولیه این مدل 1099 دلار بود.

    آخرین مدل آیفون 11 در سپتامبر به بازار‌های چین رسید. در مقایسه با صدها نفری که برای مدل‌های قبلی پشت در فروشگاه‌ها صف می‌کشیدند، این مدل تنها صف کوچکی از طرفداران پر و پا قرص خود را داشت.

    ولی تیم کوک مدیرعامل اپل گفت فروش آیفون شروع بسیار قدرتمندی خواهد داشت.

    تحلیلگران جی پی مورگان هم پیش‌بینی خود را از فروش آیفون افزایش داده‌اند و حالا انتظار دارند اپل یک میلیون واحد بیشتر از پیش‌بینی‌های قبلی بفروشد.

    ولی نگرانی‌ها همچنان وجود دارد. عرضه‌کنندگان نگرانند این افزایش سفارش‌ها ادامه دار نباشد.

    یکی از منابع اجرایی گفت: « تقاضا درحال‌حاضر خوب است ولی باید دقت کنیم که زیاد خوشبین نشویم. من امیدوارم فصل اوج فروش امسال بیشتر از سال گذشته طول بکشد».

    اپل اخیراً تمرکز بیشتر خود را بر واحد خدمات گذاشته که شامل فروش از آیکلود، اپل استور و... می‌شود چون نشانه‌هایی از کند شدن فروش گوشی‌های هوشمند دیده می‌شود.

    اپل مدل جدید آیفون خود را در سپتامبر معرفی کرد و نرخ آغازین ارتقای مدل‌های خود را علیرغم دوربین‌های بهتر تا 699 دلار پایین آورد در حالی که این نرخ برای مدل آیفون ایکس آر سال گذشته 749 دلار بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر