آیفون ۸ از گلکسی اس ۸ کوچک‌تر است

عصر کالا- iPhone ۸ از مدل قبلی بزرگ‌تر خواهد بود و حتی ضخامت بیشتری هم دارد؛ اما این گوشی از آیفون ۷ پلاس باریک‌تر و کوچکتر خواهد

آیفون ۸ از گلکسی اس ۸ کوچک‌تر است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه «عصر کالا» به نقل از دیجی مگ،براساس آخرین شایعاتی که درباره آیفون 8 به بیرون درز کرده این تلفن همراه هوشمند در ابعاد 143٫59 در 70٫94 در 7٫57 میلی‌متر ساخته مِی شود. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که آیفون 7 در ابعاد 138٫3 در 67٫1 در 7٫1 میلی‌متر ساخته شده بود.
    امروز Benjamin Geskin که قبلا طرح‌هایی از آیفون 8 منتشر کرده بود با توجه به شایعات جدید دو عکس جدید طراحی کرده است. در عکس اول می‌توانید آیفون 8 را در کنار آیفون 7 و آیفون 7 پلاس ببینید. در عکس بعدی هم این تلفن همراه هوشمند در کنار گلکسی اس 8 و گلکس اس 8 پلاس قرار گرفته است.
    موضوع جالب اینجاست که iPhone 8 از هر دو مدل پرچم‌دار سامسونگ کوچک‌تر به نظر می‌رسد. در این تصاویر به صفحه نمایش جدید آیفون 8 هم اشاره شده است. مشاهده خواهید کرد که صفحه نمایش فضای بسیار زیادی از روی گوشی را به خودش اختصاص داده و آیفون جدید لبه‌های بسیار باریکی دارد. حتی سنسور تشخیص اثر انگشت هم از روی آیفون 8 حذف شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر