آیفون‌های جدید با نمایشگرهای خمیده عرضه می شوند

عصر کالا- تازه ترین اطلاعات منتشر شده در مورد ویژگی های آیفون ۸ که سال ۲۰۱۷ به بازار می آید نشان می دهد که این گوشی ها در دو مدل ۵ و ۵.۸ اینچی طراحی خواهند شد.

آیفون‌های جدید با نمایشگرهای خمیده عرضه می شوند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از مک رومورز، نمایشگرهای دارای انحنا در حاشیه ها و بدون گودی از جمله ویژگی های آیفون 8 خواهد بود.

    موسسه تحقیقاتی Barclays Research که پیش از این هم اطلاعاتی را در مورد آیفون جدید منتشر کرده بود، می گوید: این امر نشانگر حرکت اپل به سمت تولید آیفون های بزرگتر برای جلب رضایت کاربران است. آیفون های فعلی 4.7 و 5.5 اینچی هستند.

    برخی منابع خبری می گویند نمایشگرهای مدل 5.8 اینچی آیفون 8 از نوع OLED خواهد بود و در نتیجه تصاویر شفاف تر، دقیق تر و زیباتری را به نمایش می گذارد و مصرف برق آن هم کمتر خواهد بود. تامین این نمایشگرها بر عهده سامسونگ و ال جی خواهد بود که خود از رقبای جدی اپل در زمینه تولید گوشی های هوشمند محسوب می شوند. البته در این زمینه شرکت فاکس کان که در مالکیت شارپ است نیز با اپل همکاری می کند.

    اپل هنوز شایعات منتشر شده در این زمینه را رد یا تایید نکرده است. این شرکت معمولا تا زمان عرضه مدل های تازه آیفون در این مورد کاملا سکوت می کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر