درخواست اپل از سامسونگ برای ساختن صفحه نمایش انعطاف‌پذیر

عصر کالا- شرکت اپل برای نسل بعدی آیفون‌های خود از سامسونگ درخواست کرد تا ۷۰ میلیون صفحه نمایش انعطاف‌پذیر برای این شرکت بسازد.

درخواست اپل از سامسونگ برای ساختن صفحه نمایش انعطاف‌پذیر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از  میزان، گزارش‌ها حاکی از آن است که صفحه نمایش حداقل یکی از نسخه‌های آیفون‌های نسل بعد به صورت خمیده خواهد بود.

    بر اساس گزارش‌هایی که از شرکت اپل منتشر شده‌اند، نشان می‎‌دهند که این شرکت از شرکت سامسونگ درخواست کرده است تا برای آیفون‌های نسل بعد این شرکت، تعداد 70 میلیون صفحه نمایش OLED بسازد که انعطاف‌پذیر هستند.

    شایعه شده است که شرکت اپل در پاییز امسال قصد دارد 3 نسخه آیفون جدید تولید کند که دو نسخه از آن‌ها با صفحه نمایش ال سی دی معمولی و یکی از این آیفون‌ها با صفحه نمایش انعطاف‌پذیر OLED خواهد بود.

    تمام این شایعات زمانی دامن گرفت که شرکت Samsung Display از ساختن روی هم رفته 160 میلیون صفحه نمایش OLED برای شرکت اپل خبر داد در حالیکه شرکت اپل قبلا خبر داده بود که صفحه نمایش‌های آیفون‌های بعدی خود را به شرکت ال جی سفارش خواهد داد اما Samsung Display شرکت موفق‌تری در زمینه ساخت صفحه نمایش‌های OLED است؛ به احتمال 99 درصد سازنده صفحه نمایش نسل بعدی اپل خواهد بود.

    گفتنی است؛ شرکت اپل هنوز از آیفون‌های نسل بعدی خود رونمایی نکرده است اما ویژگی‌هایی که از این آیفون‌ها تا به حال مشخص است این است که هر سه آن‌ها ضد آب و مجهز به سنسور تشخیص چهره هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر