احتمال عرضه سه مدل آیفون جدید در سال جاری میلادی

عصر کالا- در حالی که در سه سال اخیر تغییر اساسی در طراحی گوشی آیفون رخ نداده و گفته می‌شد اپل امسال با عرضه آیفون ۸ این گوشی را با ظاهری کاملا متفاوت عرضه می‌کند، شنیده می‌شود تغییرات اساسی در این زمینه در راه است.

احتمال عرضه سه مدل آیفون جدید در سال جاری میلادی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از بی جی آر، شایعات موجود حاکیست علاوه بر آیفون 8 که یک مدل کاملا تازه محسوب میشود آیفون های 7 و 7 پلاس با پوست اندازی و تغییرات اساسی در راه هستند.

    یکی از مهم ترین تغییرات سه گوشی یاد شده شارژ بی سیم هستند. در حالی که تمامی گوشی های فعلی با شارژرهای سیمی برق خود را تامین می کنند، آیفون برای اولین بار قصد دارد یک گوشی با شارژر بی سیم عرضه کند.

    توسعه قاب و نمایشگر شیشه ای و تبدیل آن به نمایشگری فراگیر یکی دیگر از امکانات سه گوشی یاد شده خواهد بود. علاوه بر این گفته می شود که دکمه فیزیکی هوم حذف شده و به زیر نمایشگر تازه OLED منتقل می شود. از این طریق می توان نمایشگر آیفون را بزرگتر کرد.

    حسگر اثرانگشت تاچ آی دی در زیر نمایشگر، دوربین دیجیتال با لنز دوگانه هم از جمله امکانات آیفون های تازه خواهد بود. پیش از این گفته شده بود آیفون 8 قادر به اجرای برنامه های سازگار با فناوری واقعیت مجازی هم خواهد بود، اما هنوز در این زمینه اخبار موثقی در دست نیست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر