آیفون های اپل پرفروش ترین گوشی های سال ۲۰۱۶ شدند

عصر کالا- مطابق با آمار جدید موسسه بریتانیایی IHS Markit، اپل موفق شده طی یک سال گذشته به خوبی از پس رقبایش بر بیاید و آیفون های این شرکت در سال ۲۰۱۶ میلادی در سراسر جهان پر فروش ترین گوشی های هوشمند بوده اند.

آیفون های اپل پرفروش ترین گوشی های سال ۲۰۱۶ شدند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از کلیک، موسسه HIS Markit آمار فروش بیش از 350 گوشی هوشمند را به صورت فصلی بررسی می کند و نتایج این بررسی ها نشان داده که آیفون 6s پر فروش ترین گوشی هوشمند 2016 بوده است. آیفون 7، آیفون 7 پلاس و آیفون 6 اس نیز به ترتیب در دومین، سومین و چهارمین گوشی هوشمند سال گذشته میلادی بوده اند.

    این موسسه تحقیقاتی معتقد است که دلیل موفقیت اپل فروش گوشی های قدیمی برای مدت زمان طولانی است. ارایه قابلیت های جدید و بکارگیری نوآوری های کافی نیز موجب فروش بیشتر آیفون ها بوده تا اپل بتواند موفقیت خود را در بازار حفظ کند.

    جایگاه های بعدی این فهرست به گوشی های هوشمند سامسونگ تعلق دارند. پر فروش ترین گوشی این شرکت کره ای گلکسی اس 7 اج بوده که با 25 میلیون دستگاه فروخته شده در جایگاه پنجم قرار دارد. نسخه کوچکتر این گوشی یعنی گلکسی اس 7 در جایگاه نهم قرار دارد و گوشی A53 اوپو که نیز که در چین و هند بسیار محبوب است، تنها گوشی غیر اپلی و سامسونگی حاضر در این فهرست است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر