منتظر آیفون SE با طراحی، مشخصات و قابلیت‌های جدید باشید

عصر کالا- مدت کوتاهی بعد از این‌که @OnLeaks تصاویری از یک آیفون جدید در توییتر منتشر کرد می‌گذرد و حرف و حدیث های زیادی در مورد آن مطرح شده است؛ تصاویری که به نظر می‌رسد مربوط به سری جدید آیفون SE باشند.

منتظر آیفون SE با طراحی، مشخصات و قابلیت‌های جدید باشید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجی کالا، بیشتر از یک سال است که اپل توجهی جدی به گوشی‌های جمع و جور داشته است. این شرکت گوشی آیفون SE را با ترکیبی از سخت‌افزار آیفون 6 و بدنه‌ی آیفون 5s راهی بازار کرد. گوشی SE موفقیت خوبی در فروش کسب کرد. این گوشی همچنان یکی از بهترین گوشی‌های کوچکی است که می‌توانید بخرید.

    با این‌که مدت زیادی از عرضه‌ی آن نگذشته، آیفون SE پیشرفته‌تری در حال طراحی است. یک گوشی جدید با همان حس خوب کوچک بودن. با این‌که چیز زیادی از این گوشی نمی‌دانیم یک سری از مشخصات و یک مجموعه از تصاویر واقعی منتشر شده است. کسی چه می‌داند شاید اپل آیفون SE جدید را در WWDC 2017 که ماه آینده برگزار می‌شود رونمایی کند.

    طراحی و نمایشگر
    به نظر می‌رسد گوشی SE همان طراحی قبلی را پیش بگیرد. اما از گلس مشکی استفاده خواهد کرد. آیفون SE بعدی احتمالا چیزی بین آیفون 6 و آیفون 5C خواهد بود. جلوی گوشی مثل گوشی‌های دیگر آیفون خواهد بود. یک دکمه‌ی خانه‌ی گرد که حسگر اثرانگشت دارد.

    اندازه‌ی نمایشگر 4 اینچی باقی می‌ماند. شایعات می‌گویند نمایشگر SE بعدی OLED است. نمایشگر آن همانند گذشته رتینا با دقت تصویر 1336 در 640 پیکسل خواهد بود.

    سخت‌افزار
    نسل بعدی SE هم احتمالا پیرو استانداردهای عملکردی ویژه‌ی اپل باشد. احتمالاً این گوشی چیپ‌ست A10 Fusion اپل و 2 گیگابایت رم خواهد داشت و امیدواریم این گوشی جدید مقاومت بیشتری در برابر آب داشته باشد. یک آیفون کوچک ضد آب چیزی است که خیلی‌ها به دنبال آن هستند.

    دوربین
    نسل جدید گوشی‌های SE احتمالا دوربینی باکیفیت آیفون 7 خواهد داشت. همه‌ی ما می‌دانیم به‌زودی دوربین و فلاش آن تغییر می‌کنند. فلش درست زیر دوربین قرار می‌گیرد چیزی که تا به حال درگوشی‌های آیفون ندیده‌ایم.

    انتظارات
    نمی‌دانیم آیا اپل SE را در مراسم WWDC رونمایی می‌کند یا نه. هنوز ابهامات در مورد این‌که اپل خرداد ماه امسال SE جدید را رونمایی می‌کند وجود دارد. بعد از همه‌ی این‌ها باید بگوییم که شگفتی‌ها معمولا در چیزهای معمولی اتفاق می‌افتند و اپل یکی از عاملان آن است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر