اپل تولید دو نسخه آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس را به فاکسکان سفارش داده است

عصر کالا- اطلاعات برگرفته از منابع موجود در فاکسکان نشان از این دارد که اپل ساخت دو نسخه آیفون را برای سال ۲۰۱۷ به این کمپانی سفارش داده است.

اپل تولید دو نسخه آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس را به فاکسکان سفارش داده است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از زومیت، بر اساس گزارش منتشرشده در وبلاگ چینی Micgadget که برگرفته از منابع موجود در فاکسکان است، اپل ساخت دو نسخه از آیفون خود برای سال 2017 را به این کمپانی تایوانی سفارش داده است.

    اطلاعات ارائه‌شده نشان از این دارند که فاکسکان، سفارش مونتاژ دو نسخه آیفون برای سال 2017 دریافت کرده است. بسیاری از گزارش‌ها و گمانه‌های پیشین نشان از این داشتند که اپل در نظر دارد در سال جاری میلادی آیفون خود را در قالب سه نسخه راهی بازار کند. ظاهرا هر دو نسخه‌ی آیفون اپل مجهز به پنل اولد هستند.

    همان‌طور که اشاره کردیم، شنیده‌های پیشین عرضه‌ی دو نسخه‌ آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس را در کنار آیفون 8 وعده داده بودند؛ حال آنکه جدیدترین اخبار در مورد آیفون، از عرضه‌ی آیفون در دو نسخه با نام آیفون 8 و آیفون 8 پلاس حکایت دارند.

    در صورت صحت اخبار برگرفته از چرخه‌ی تولید، می‌توان ادعا کرد که برای اولین بار خبری خلاف گمانه‌ها و پیش‌بینی‌ها در چرخه‌ی تولید محصولات اپل منتشر شده است.

    مینگ چی کو، تحلیل‌گر مؤسسه‌ی KGI در گزارشی که چندی پیش منتشر کرد، مدعی شد اپل دو نسخه آیفون مجهز به نمایشگر ال‌سی‌دی با سایز 4.7 و 5.5 اینچی به همراه آیفون 8 مجهز به نمایشگر اولد رونمایی خواهد کرد. این پیش‌بینی با قرار گرفتن در کنار محدودیت تولید پنل‌ اولد توسط سامسونگ منطقی به نظر می‌رسد؛ به‌طوری‌که حتی بنا بر شنیده‌ها، اپل نیز برای استفاده‌ی کامل از پنل اولد در سال 2018 برنامه‌ریزی کرده است.

    البته می‌توان به این نکته نیز اشاره کرد که Micgadget تعبیر نادرستی از اطلاعات دریافتی داشته است. شماری از گزارش‌ها نشان از این دارند که با وجود تلاش اپل برای عرضه‌ی آیفون 8 با بهره‌گیری از پنل اولد، این گوشی هوشمند می‌تواند با کمبود ماژول‌های مورد نیاز برای عرضه در زمان همیشگی (ماه سپتامبر) روبه‌رو شود. از این‌رو می‌توان چنین نتیجه گرفت که اپل سفارش ساخت دو آیفون را  برای عرضه از ماه سپتامبر ارائه کرده است؛ چراکه افزایش ظرفیت تولید پنل‌ اولد، در سه‌ماهه‌ی منتهی به سال 2018 اتفاق خواهد افتاد و از این‌رو احتمال تأخیر در عرضه‌ی آیفون 8 وجود دارد.

    ترکیب سنسور اثر انگشت با نمایشگر، وجود فناوری شناسایی چهره به‌صورت سه‌بعدی، پشتیبانی از شارژ بی‌سیم، سنسور عنبیه و حذف کلید فیزیکی از جمله‌ی امکاناتی هستند که کارشناسان و تحلیل‌گران برای آیفون 8 پیش‌بینی کرده‌اند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر