اپل در فصل دوم سال ۲۰۱۷، چند میلیون آیفون فروخته است؟

عصر کالا- پیش‌بینی می‌شود اپل در سه ماه دوم سال جاری میلادی، ۴۱.۵ میلیون دستگاه آیفون فروخته باشد.

اپل در فصل دوم سال ۲۰۱۷، چند میلیون آیفون فروخته است؟
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از زومیت ؛ سرمایه‌گذاران انتظار دارند میزان فروش گوشی‌های هوشمند در سه‌ماهه‌ی منتهی به ماه ژوئن با افزایش روبرو شده و نسبت به همین بازه در سال گذشته میلادی کمی رشد کرده باشد. این در حالی است که خیلی‌ها منتظر رونمایی از آیفون در فصل پاییز هستند.

    تیموتی آرکوری، تحلیل‌گر شرکت Cowen، در یادداشتی که یک کپی از آن در اختیار وب‌سایت اپل‌اینسایدر گذاشته شده، به سرمایه‌گذاران اعلام کرده است که پیش‌بینی می‌شود اپل در سه‌ماهه‌ی منتهی به ماه ژوئن، 45 میلیون دستگاه آیفون فروخته باشد.

    در این پیش‌بینی که دقیق به نظر می‌رسد، می‌بینیم که میزان فروش اپل در این بازه نسبت به فروش 40.4 میلیون دستگاه آیفون در بازه‌ی مشابه سال 2016 رشد داشته است. با این وجود آرکوری اشاره کرده است که با در نظر گرفتن این پیشرفت، در واقع فروش اپل نسبت به سه‌ماهه‌ی پایانی سال گذشته‌ی میلادی تقریبا ثابت بوده است.

    وال‌استریت نیز پیش‌بینی کرده است که میزان درآمد اپل به 44.9 میلیارد دلار و 1.57 دلار در هر سهم برسد. هر دو مقدار نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش دارند. سال گذشته این میزان 42.4 میلیارد دلار و 1.42 دلار در هر سهم بوده است.

    با اینکه فروش آیپدهای جدید می‌تواند به افزایش فروش اپل کمک کند؛ اما سرمایه‌گذاران انتظار خلق شگفتی در سه‌ماهه‌ی منتهی به ژوئن از اپل ندارند. بی‌تردید تمام نگاه‌ها به ماه سپتامبر و زمان رونمایی از آیفون 8 است.

    تحلیل‌گران بازار انتظار دارند نسل جدید اپل به دلیل فرم‌فکتور جدید خود با تقاضای زیادی روبه‌رو شود. طراحی آیفون‌های فعلی دیگر قدیمی شده و از زمان آیفون 6 در سال 2015 تا امروز تغییر شگرفی نداشته است. اما انتظار می‌رود آیفون 8 با بدنه‌ی جدید و نمایشگر خمیده‌ی OLED معرفی شود.

    در حالی که آیفون ماه سپتامبر معرفی خواهد شد، آرکوری معتقد است این گوشی تا سه‌ماهه‌ی منتهی به دسامبر در اختیار خریداران قرار نمی‌گیرد. او معتقد است زمان‌بندی عرضه‌ی نسل جدید آیفون بنا به دلایلی متفاوت از گذشته خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر