عرضه آیفون ۸ به تاخیر خواهد افتاد

عصر کالا- طی هفته‌های گذشته اخبار و شایعات مختلفی درباره زمان عرضه آیفون ۸ به بازار منتشر شده است. مطابق با برخی از این شایعات، این آیفون اواخر سال جاری در تعداد محدود وارد بازار خواهد شد.

عرضه آیفون ۸ به تاخیر خواهد افتاد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از تک شات، طی هفته‌های گذشته اخبار و شایعات مختلفی درباره زمان عرضه آیفون 8 به بازار منتشر شده است. مطابق با برخی از این شایعات، این آیفون اواخر سال جاری در تعداد محدود وارد بازار خواهد شد. اما اگر جدیدترین گزارش منتشر شده در این زمینه صحت داشته باشد، احتمالا برای خرید آیفون 7 اپل تا سال 2018 میلادی منتظر بمانیم. این گزارش توسط تحلیلگران Deutsche Bank منتشر شده است.
    گزارش تحقیقاتی منتشر شده توسط این بانک بر مبنای خبری است که به تازگی در وب سایتValueWalk منتشر شده است. در این خبر عنوان شده که به دلیل کمبود قطعات اولیه مورد نیاز یا مشکلات فنی عرضه آیفون 8 احتمالا با تاخیر همراه بوده و در پاییز سال جاری شاهد عرضه آن به بازار نخواهیم بود. این در حالی است که اپل اغلب در همین بازه زمانی آیفون‌های جدید خود را رونمایی و وارد بازار می‌کند.

    در گزارش Deutsche Bank آمده است: "گزارش سایتValueWalk حاکی از آن است که آیفون 8 در تقویم سال جاری میلادی جایی ندارد. همان طور که در گذشته نوشته بودیم، گزارش مختفی از سوی شرکت‌های زنجیره تامین اپل نشان می‌دهد که قطعات مورد نیاز برای آیفون 8 به میزان کافی تولید نشده‌اند و سایر مشکلات فنی می تواند منجر به تاخیر عرضه این گوشی هوشمند پیشرفته در پاییز امسال شود."

    این گزارش جدید با گزارشاتی که پیش از این منتشر شده بود همخوانی دارد، در گزارش‌های قبلی گفته شده بود که به دلیل استفاده از قطعات ساخت سفارشی برای آیفون 8، تولیدکنندگان برای سر هم کردن این قطعات در کنار یکدیگر به مشکل خورده‌اند.

    البته به یاد داشته باشید که این تاخیر صرفا مربوط به آیفون 8 است و آیفون 7s و 7s Plus احتمالا طبق برنامه قبلی رونمایی خواهند شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر