آخرین اطلاعات منتشر شده در رابطه با اپل آیفون ۸

عصر کالا- همان‌طور که در خبرهای متعددی خواندید، اپل در حال آزمودن پروتوتایپهای مختلفی از آیفون ۸ با نمایشگر OLED تمام صفحه گرفته تا آیفون ۷s و آیفون ۷s Plus است. حالا شایعه دیگری درباره آیفون ۸ منتشر شده که ویژگی‌هایی چون نمایشگر ۵ اینچی، دوربین اصلی دوگانه و شارژ بدون سیم را تأیید می‌کند.

آخرین اطلاعات منتشر شده در رابطه با اپل آیفون ۸
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا»به نقل از شهرخبر؛ اما شارژ بدون سیم، احتمالا اپل را وادار به استفاده مجدد از شیشه در شاسی گوشی هوشمند خود می‌کند چراکه شارژ بدون سیم، با بدنه فلزی چندان هماهنگ نبوده و باوجود بدنه‌ای از جنس فلز، عملکرد چندان مناسبی ندارد. طبق گزارشی که از کشور کره به گوش رسیده، اپل به همراه تأمین کننده چینی خود به نام Biel Crystal در حال کار بر روی توسعه و ساخت پنل پشتی شیشه‌ای هستند. Biel پیش‌ازاین سابقه ساخت شیشه‌های محافظ برای پرچم‌داران اپل و سامسونگ را داشته و نیز وظیفه ساخت محافظ یاقوتی برای لنز دوربین‌های آیفون و نیز نمایشگر اپل واچ را هم بر عهده داشته است.

    حالا به نظر می‌رسد که چینی‌ها در حال ساخت نمونه‌هایی از آیفون 8 با استفاده از شیشه خم‌شده از طریق گرما هستند که نمایشگر OLED داشته و بیشتر سطح پنل جلویی را پوشش می‌دهد و عاری از هرگونه المانی ازجمله کلید هوم خواهد بود. البته این شیشه با فریم‌های فلزی احاطه خواهد شد.

    شیشه «ترموفورد» شبیه به آن چیزی است که سامسونگ در گوشی‌های با نمایشگر خمیده یا Edge خود استفاده کرده است. سامسونگ این شیشه را 3D thermoforming می‌نامد و نحوه ساخت آن بدین‌صورت است که بین دو قالب قرار گرفته و تا دمای 800 درجه سانتی‌گراد حرارت داده می‌شود و در همین حالت، شکل موردنظر بر روی آن اعمال می‌شود.

    آیا این به معنی حضور نمایشگر با دو لبه خمیده و با حاشیه‌های بسیارکم در دهمین پرچم‌دار اپل است؟ هنوز هیچ‌چیز مشخص نیست و باید منتظر خبرهای بیشتری باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر