عرضه مدل های جدید تبلت و لپ تاپ شرکت اپل از مهرماه

عصر کالا- با رونمایی از آیفون ۷ و ۷ پلاس گمانه زنی در مورد زمان عرضه مدل های جدید تبلت و لپ تاپ شرکت اپل آغاز شده است.

عرضه مدل های جدید تبلت و لپ تاپ شرکت اپل از مهرماه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، در زمان رونمایی از این دو گوشی و همین طور ساعت اپل در هفته گذشته، خبری در مورد آی پد و مک بوک تازه این شرکت منتشر نشد. اما برخی کارشناسان و منابع مطلع می گویند اپل در حال برنامه ریزی برای یک نشست رسانه ای جدید در ماه اکتبر یا همان مهر ماه است تا از آی پد و مک بوک جدید خود رونمایی کند.

    اپل در اکتبر سال 2014 آی پدایر2 و آی مک جدیدش را عرضه کرد. این شرکت در ابتدای بهارسال گذشته هم آی پدپروی 9.7 اینچی و مک بوک بازطراحی شده اش را در معرض دید همگان قرار داد.

    منابع مطلع می گویند بعید است تبلت جدید اپل آی پدپروی 9.7 اینچی یا 12.9 اینچی باشد و احتمالا این شرکت تبلت های جدیدش را با عناوینی همچون iPad Air 3  و  iPad mini 5 به بازار می فرستد.

    گفته می شود ظاهر و قاب تبلت های اپل تغییر چندانی نخواهد کرد و احتمالا سخت افزار پیشرفته تری در آن به کار گرفته خواهد شد تا بتواند با محصولات رقیب رقابت کند. همچنین ممکن است آی پدهای جدید به تبعیت از آیفون 7 فاقد پرت هدفون 3.5 میلیمتری باشند یا دکمه home آنها تغییر کند.

    همچنین گفته می شود برنامه های تجاری و کاری تازه ای به آی پد اضافه می شود تا بر جذابیت آن در میان صاحبان مشاغل افزوده شود.

    در مورد مک بوک تازه هم اطلاعات دقیقی در دست نیست. گفته می شود مدل های جدید شامل مک بوک پرو و آی مک به روزشده هستند و در آنها از تراشه های گرافیکی قابل تعویض و پرت های USB-C استفاده می شود.

    مک بوک پرو با توجه به پیشرفت لپ تاپ های رقیب باریکتر شده و در آن از نمایشگر لمسی OLED در کنار صفحه کلید استفاده می شود. دقت نمایشگر این لپ تاپ هم 5K است که در میان محصولات مشابه بی همتا خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر